Uchwała Nr XIV/118/11 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 grudnia 2011 r. w sprawie rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej

UchwałaNr XIV/118/11
Rady Miejskiej w Mirosławcu

z dnia 29 grudnia 2011 r.

w sprawie rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2012 rok 

Na podstawie art. 21 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz § 93 ust. 1 Statutu Gminy Mirosławiec stanowiącego załacznik do Uchwały Nr XXXII/170/2005 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 31 marca 2005 r. w sprawie Statutu Gminy Mirosławiec (Dz. Urz. Województwa Zachodniopomorskiego z 2005 r. Nr 50, poz. 1187) Rada Miejska w Mirosławcu, uchwala co następuje: 

§ 1. Uchwala sie roczny plan kontroli Komisji Rewizyjnej na 2012 rok zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały. 

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Miejskiej oraz Przewodniczącemu Komisji Rewizyjnej. 

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. 


Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XIV/118/11  
Rady Miejskiej w Mirosławcu  
z dnia 29 grudnia 2011 r. 
 

Roczny plan kontroli Komisji Rewizyjnej na 2012 r. 

 

Lp. 

Termin 

Tematyka 

Odpowiedzialny za przygotowanie materiałów 

1. 

Styczeń 2012 r. 


1) Kontrola środków finansowych uzyskanych z tytułu wynajmu pomieszczeń i gabinetów w budynku Przychodni Zdrowia w Mirosławcu za 2011 r. oraz analiza wydatków związanych z utrzymaniem w.w. budynku. 

2) Analiza umów i środków finansowych przeznaczonych na: 
- Utrzymanie i konserwację terenów zielonych 
- Utrzymanie i konserwację oraz sprzątanie chodników i ulic 




Burmistrz Mirosławca 

2. 

Luty 2012 r. 


1) Omówienie wniosków pokontrolnych dotyczących kontroli przeprowadzonych w styczniu 2012 r. z Burmistrzem Mirosławca (ad.1.1) i 1.2) ) oraz stronami umów (ad.1.2) ) 

 

3. 

Marzec 2012 r. 


1) Analiza realizacji wniosków pokontrolnych z kontroli przeprowadzonych w roku 2011. 

2) Opracowanie sprawozdania KR z kontroli przeprowadzonych w 2011 roku. 

Komisja Rewizyjna 

4. 

Kwiecień 2012 r. 


1) Omówienie realizacji wniosków pokontrolnych z kontroli przeprowadzonych w roku 2011 ze stronami do których były one skierowane. 

2) Analiza umów i środków finansowych przeznaczonych na: 
- Zimowe utrzymanie dróg i chodników za rok 2011 i 2012 
- Utrzymanie i konserwację oświetlenia na terenie gminy Mirosławiec 








Burmistrz Mirosławca 

5. 

Maj 2012 r. 


1) Omówienie wniosków pokontrolnych dotyczących kontroli przeprowadzonych w kwietniu 2012 r. z Burmistrzem Mirosławca oraz stronami umów. 

2) Ocena wykonania budżetu gminy za 2011 rok na podstawie otrzymanych sprawozdań oraz wyjaśnień Skarbnika i Burmistrza. 








Burmistrz Mirosławca 

6. 

Czerwiec 2012 r. 


1) Opracowanie wniosku do Rady Miejskiej o udzielenie / nie udzielenie absolutorium dla Burmistrza Miasta i Gminy Mirosławiec 

2) Opracowanie wniosku do RIO 



Komisja Rewizyjna 

 

7. 

Sierpień 2012 r. 


1) Analiza wykonania budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec za I półrocze 2012 

2) Kontrola problemowa funkcjonowania gospodarki komunalnej 

3) Kontrola środków finansowych – dochody z czynszów za lokale mieszkalne i użytkowe a wydatki administracyjne oraz wydatki na remonty budynków komunalnych w 2011 r. 

4) Analiza zasobu lokali mieszkalnych i użytkowych gminy. 



Burmistrz Mirosławca 



ZECWiK 

7. 

Wrzesień 2012 r. 


1) Omówienie wniosków pokontrolnych dotyczących kontroli przeprowadzonych w sierpniu 2011 z Burmistrzem Mirosławca (ad.7 pkt.1) i pkt.2) ) oraz z dyrektorem ZECWiK (ad.1 pkt.2) ). 

2) Kontrola środków finansowych z mandatów wystawionych przez straż miejską w okresie I-VIII 2012 (fotoradar). 

 

8. 

Październik 2012 r. 


1) Omówienie wniosków pokontrolnych dotyczących kontroli środków finansowych z mandatów wystawionych przez straż miejską w okresie I-VIII 2012 z komendantem straży miejskiej. 

2) Wypracowanie stanowiska komisji w sprawie stawek podatków. 

3) Kontrola realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i remont oczyszczalni ścieków w Mirosławcu oraz budowa przewodu tłocznego wraz z przepompownią w Mirosławcu Górnym” 





Burmistrz Mirosławca 






ZECWiK 
 

9. 

Listopad 2012 r. 


1) Omówienie wniosków pokontrolnych dotyczących kontroli przeprowadzonej w październiku 2012 r. z dyrektorem ZECWiK. 

2) Zaopiniowanie projektu budżetu na rok 2013 i wypracowanie wniosków komisji w tym zakresie. 

 

10. 

Grudzień 2012 r. 


1) Opracowanie planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2013 r. 

2) Opracowanie rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej na rok 2013. 


Komisja Rewizyjna 

 

Załączniki do pobrania

# Nazwa pliku Data dodania Pobrano
1 zalacznik XIV.118.11.pdf 2012-01-04 15:29:37 pobrano 242 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Lidia Cybulska 04-01-2012 15:29:37
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Rada Miejska 29-12-2011
Ostatnia aktualizacja: Lidia Cybulska 11-04-2013 11:44:10