Uchwała Nr XIV/118/11 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 grudnia 2011 r. w sprawie rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej
UchwałaNr XIV/118/11
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 29 grudnia 2011 r.
w sprawie rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2012 rok
Na podstawie art. 21 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz § 93 ust. 1 Statutu Gminy Mirosławiec stanowiącego załacznik do Uchwały Nr XXXII/170/2005 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 31 marca 2005 r. w sprawie Statutu Gminy Mirosławiec (Dz. Urz. Województwa Zachodniopomorskiego z 2005 r. Nr 50, poz. 1187) Rada Miejska w Mirosławcu, uchwala co następuje:
§ 1. Uchwala sie roczny plan kontroli Komisji Rewizyjnej na 2012 rok zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Miejskiej oraz Przewodniczącemu Komisji Rewizyjnej.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XIV/118/11
Rady Miejskiej w Mirosławcu
z dnia 29 grudnia 2011 r.
Roczny plan kontroli Komisji Rewizyjnej na 2012 r.
Lp. | Termin | Tematyka | Odpowiedzialny za przygotowanie materiałów |
1. | Styczeń 2012 r. |
1) Kontrola środków finansowych uzyskanych z tytułu wynajmu pomieszczeń i gabinetów w budynku Przychodni Zdrowia w Mirosławcu za 2011 r. oraz analiza wydatków związanych z utrzymaniem w.w. budynku.
2) Analiza umów i środków finansowych przeznaczonych na:
- Utrzymanie i konserwację terenów zielonych
- Utrzymanie i konserwację oraz sprzątanie chodników i ulic
|
Burmistrz Mirosławca
|
2. | Luty 2012 r. |
1) Omówienie wniosków pokontrolnych dotyczących kontroli przeprowadzonych w styczniu 2012 r. z Burmistrzem Mirosławca (ad.1.1) i 1.2) ) oraz stronami umów (ad.1.2) )
| |
3. | Marzec 2012 r. |
1) Analiza realizacji wniosków pokontrolnych z kontroli przeprowadzonych w roku 2011.
2) Opracowanie sprawozdania KR z kontroli przeprowadzonych w 2011 roku.
| Komisja Rewizyjna |
4. | Kwiecień 2012 r. |
1) Omówienie realizacji wniosków pokontrolnych z kontroli przeprowadzonych w roku 2011 ze stronami do których były one skierowane.
2) Analiza umów i środków finansowych przeznaczonych na:
- Zimowe utrzymanie dróg i chodników za rok 2011 i 2012
- Utrzymanie i konserwację oświetlenia na terenie gminy Mirosławiec
|
Burmistrz Mirosławca
|
5. | Maj 2012 r. |
1) Omówienie wniosków pokontrolnych dotyczących kontroli przeprowadzonych w kwietniu 2012 r. z Burmistrzem Mirosławca oraz stronami umów.
2) Ocena wykonania budżetu gminy za 2011 rok na podstawie otrzymanych sprawozdań oraz wyjaśnień Skarbnika i Burmistrza.
|
Burmistrz Mirosławca
|
6. | Czerwiec 2012 r. |
1) Opracowanie wniosku do Rady Miejskiej o udzielenie / nie udzielenie absolutorium dla Burmistrza Miasta i Gminy Mirosławiec
2) Opracowanie wniosku do RIO
|
Komisja Rewizyjna
|
7. | Sierpień 2012 r. |
1) Analiza wykonania budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec za I półrocze 2012
2) Kontrola problemowa funkcjonowania gospodarki komunalnej
3) Kontrola środków finansowych – dochody z czynszów za lokale mieszkalne i użytkowe a wydatki administracyjne oraz wydatki na remonty budynków komunalnych w 2011 r.
4) Analiza zasobu lokali mieszkalnych i użytkowych gminy.
|
Burmistrz Mirosławca
ZECWiK
|
7. | Wrzesień 2012 r. |
1) Omówienie wniosków pokontrolnych dotyczących kontroli przeprowadzonych w sierpniu 2011 z Burmistrzem Mirosławca (ad.7 pkt.1) i pkt.2) ) oraz z dyrektorem ZECWiK (ad.1 pkt.2) ).
2) Kontrola środków finansowych z mandatów wystawionych przez straż miejską w okresie I-VIII 2012 (fotoradar).
| |
8. | Październik 2012 r. |
1) Omówienie wniosków pokontrolnych dotyczących kontroli środków finansowych z mandatów wystawionych przez straż miejską w okresie I-VIII 2012 z komendantem straży miejskiej.
2) Wypracowanie stanowiska komisji w sprawie stawek podatków.
3) Kontrola realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa i remont oczyszczalni ścieków w Mirosławcu oraz budowa przewodu tłocznego wraz z przepompownią w Mirosławcu Górnym”
|
Burmistrz Mirosławca
ZECWiK
|
9. | Listopad 2012 r. |
1) Omówienie wniosków pokontrolnych dotyczących kontroli przeprowadzonej w październiku 2012 r. z dyrektorem ZECWiK.
2) Zaopiniowanie projektu budżetu na rok 2013 i wypracowanie wniosków komisji w tym zakresie.
| |
10. | Grudzień 2012 r. |
1) Opracowanie planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2013 r.
2) Opracowanie rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej na rok 2013.
|
Komisja Rewizyjna
|
Załączniki do pobrania
# |
|
Nazwa pliku |
Data dodania |
Pobrano |
1 |
|
XIV.118.11.pdf |
2012-01-04 15:29:37 |
242 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja |
Osoba |
Data |
Dodanie dokumentu: |
Lidia Cybulska |
04-01-2012 15:29:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: |
Rada Miejska |
29-12-2011 |
Ostatnia aktualizacja: |
Lidia Cybulska |
11-04-2013 11:44:10 |