Zameldowanie na pobyt czasowy ponad dwa miesiące


Zameldowanie na pobyt czasowy ponad dwa miesiące

Miejsce załatwienia sprawy

Wymagane dokumenty

- oświadczenie obojga rodziców ustalające miejsce pobytu czasowego dziecka.

złożone i podpisane osobiście w obecności pracownika Urzędu Gminy i Miasta (w przypadku gdy dziecko zamieszkuje w innym miejscu).

- dowód osobisty lub paszport (dotyczy obywateli polskich posiadających pobyt stały za granicą

- książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej, nie dotyczy obywateli polskich posiadających pobyt stały za granicą)

- decyzja o przydziale lokalu (umowa najmu) lub akt własności budynku mieszkalnego (wypis z księgi wieczystej) lub w przypadku dziedziczenia- dodatkowo prawomocne postanowienie sądu o nabyciu spadku - oryginały dokumentów

- akt urodzenia dziecka z adnotacją o wymeldowaniu z ostatniego miejsca pobytu stałego (dotyczy przybyłych spoza Mirosławca)

Opłaty

Termin załatwienia sprawy

Tryb odwoławczy

Uwagi

- potwierdzenie faktu zamieszkiwania dokonane przez najemcę, właściciela lokalu

Podstawa prawna

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Wroński 29-01-2004 12:23:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Robert Wroński 29-01-2004
Ostatnia aktualizacja: Robert Wroński 29-01-2004 12:23:22