Burmistrz Mirosławca informuje, iż pisma zawierające informacje o indywidualnym numerze konta bankowego, na który należy wpłacać zadeklarowane kwoty są wysyłane do wszystkich właścicieli nieruchomości, którzy złożyli deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami.
Pierwszą opłatę (za miesiąc lipiec i sierpień) należy uiścić do 25 sierpnia br., a kolejne co 2 miesiące, w terminie do 25 dnia drugiego miesiąca okresu rozliczeniowego.
Wpłat można dokonywać za pomocą bankowości elektronicznej lub bezpośrednio w dowolnych placówkach bankowych. Gmina nie będzie przyjmowała wpłat gotówkowych w swojej siedzibie.
Łącznie z informacją o indywidualnym rachunku bankowym właściciele nieruchomości otrzymają harmonogram wywozu odpadów z terenu gminy i miasta Mirosławiec. Harmonogram można znaleźć również na stronie Gminy Mirosławiec www.miroslawiec.ploraz firmy zajmującej się odbiorem odpadów www.ekofiuk.pl.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Kamila Chałupczak | 02-08-2013 08:33:17 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Kamila Chałupczak | 02-08-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Kamila Chałupczak | 02-08-2013 08:33:17 |