UCHWAŁA NR XII/65/95
RADY GMINY I MIASTA MIROSŁAWIEC
z dnia 28 grudnia 1995 r.
w sprawie opłaty administracyjnej
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie terytorialnym (Dz.U. Nr 16 poz. 95 z późn. zmian.) oraz art. 19 pkt 1c ustawy o podatkach i opłatach lokalnych z 12 stycznia 1991 r. (Dz.U. nr 9 poz. 31 z późn. zmian.) Rada Gminy i Miasta w Mirosławcu uchwala co następuje:
§ 1 Wprowadza się na terenie miasta i gminy opłatę administracyjną za czynności urzędowe nie objęte przepisami o opłacie skarbowej i ustala się następujące stawki:
a) za sporządzenie i przechowywanie testamentu - 45,00 zł.
b) za czynności komisji powoływanych do rozstrzygnięć
sporów sąsiedzkich, granicznych lub odszkodowawczych - 90,00 zł.
c) za nadanie numeru budynku - 16,00 zł.
§ 2. Należną opłatę należy uiścić w Banku Spółdzielczym w Mirosławcu na konto Urzędu nr 957405-2479-133, przed podjęciem czynności urzędowych z wyjątkiem sytuacji wymagającej natychmiastowego działania.
§ 3. Traci moc uchwala nr V/27/94 Rady Gminy i Miasta w Mirosławcu z dnia 21 grudnia 1994 r.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy i Miasta w Mirosławcu.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem ogłoszenia w formie obwieszczeń.
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Lidia Cybulska | 22-07-2014 13:47:18 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Rada Gminy i Miasta Mirosławiec | 28-12-1995 |
Ostatnia aktualizacja: | Lidia Cybulska | 22-07-2014 13:47:18 |