ZARZĄDZENIE NR 22
Burmistrza Mirosławca
z dnia 4 lutego 2015 r.
o zmianie zarządzenia w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej oraz Komisji Likwidacyjnej w Urzędzie Gminy i Miasta w Mirosławcu
Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. 2013 r., poz. 330 z późn. zm.1) ) oraz pkt 1.3 i pkt 1.4 instrukcji inwentaryzacyjnej dla Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu, stanowiącej załącznik do Zarządzenia Nr 8/2002 Burmistrza Gminy i Miasta Mirosławca z dnia 16 grudnia 2002 r. w sprawie wprowadzenia przepisów szczegółowych z zakresu inwentaryzacji w Urzędzie Gminy i Miasta w Mirosławcu zarządza się, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu Nr 80 Burmistrza Mirosławca z 4 grudnia 2013 r. w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej oraz Komisji Likwidacyjnej w Urzędzie Gminy i Miasta w Mirosławcu , wprowadza się następujące zmiany:
1) § 2 otrzymuje brzmienie: "§ 2 Powołuje się stałą Komisję Likwidacyjną w składzie:
1) Aleksander Matusiak - Przewodniczący Komisji
2) Daniel Gbur - Członek Komisji
3) Agnieszka Pilarska - Członek Komisji."
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy i Miasta Mirosławiec.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
1)Zm. poz. 613 oraz z 2014 r. poz. 768 i 1100.
# | Nazwa pliku | Data dodania | Pobrano | |
---|---|---|---|---|
1 | zarzadzenie 22.pdf | 2015-02-06 12:16:56 | 148 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Agnieszka Pilarska | 06-02-2015 12:16:56 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Burmistrz Mirosławca Piotr Pawlik | 04-02-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Agnieszka Pilarska | 06-02-2015 12:16:56 |