Mirosławiec: Modernizacja wraz z rozbudową budynku świetlicy wiejskiej w Bronikowie
Numer ogłoszenia: 85069 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec , ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wraz z rozbudową budynku świetlicy wiejskiej w Bronikowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie: a) powiększenie świetlicy poprzez zabudowę przestrzeni pomiędzy budynkiem remizy i budynkiem, świetlicy (wymaga to przebudowy napowietrznego przyłącza energetycznego), b) budowę zadaszenia przy wschodniej ścianie świetlicy, c) zmiany funkcjonalne, w tym oddzielenie funkcjonalne i instalacyjne pomieszczeń sklepu od świetlicy, d) likwidację piwnic i znajdującej się tam kotłowni (budynek ogrzewany będzie elektrycznie), e) termomodernizację istniejącego budynku (ocieplenie ścian, dachu, wymianę okien, wymianę instalacji elektrycznej), f) remont istniejącego budynku tj. wymianę podłóg, drzwi wewnętrznych, instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, itp., g) wykonanie dojść do budynku dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, h) wykonanie parkingów, i) wykonanie nowego zbiornika bezodpływowego, j) remont i ocieplenie remizy, k) wykonanie trawników, l) dostawa i montaż wyposażenia i urządzeń, m) wykonanie przyłącza wodociągowego, n) dostawa i montaż zbiornika bezodpływowego do odprowadzania ścieków, o) doprowadzenie energii elektrycznej przebudowanym przyłączem, p) dostawa i montaż masztu i tablic informacyjnych.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.23.00-9, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 05.05.2014r. do godziny 10:00. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie najważniejsze roboty budowlane. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną Zamawiający uzna: pracę polegającą na wykonaniu robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. Pod określeniem roboty budowlane należy rozumieć: roboty branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej - trzy branże łącznie jako jedna robota budowlana, bez określenia udziału poszczególnych rodzajów branż w całkowitej wartości najważniejszej roboty budowlanej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: a) 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, to jest do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; b) 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie to jest do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie to jest do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na postawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. Warunek zostanie spełniony również wtedy, gdy jedna osoba będzie posiadała kwalifikacje w kilku specjalnościach. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem XV, pkt 15.3. SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV, pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ); 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za istotne zmiany uważa się: 1) przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia; 2) zmianę wynagrodzenia; 3) zmianę osób przewidzianych do realizacji umowy; 4) zmianę dotyczącą przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych; 5) zmianę sposobu rozliczania umowy lub dokonania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu. 1. Przesunięcie terminu może nastąpić w następujących przypadkach: 1) wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujące niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy; 2) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych nie objętych przedmiotem zamówienia, których realizacja ma wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy; 3) w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne np. intensywne opady deszczu, śniegu, wichury, wzrost poziomu wód, powodujące wstrzymanie robót budowlanych przez okres co najmniej 5 dni roboczych następujących po sobie i będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy; 4) w przypadku nieterminowego przekazania placu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy; 5) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji np. warunki gruntowo - wodne inne niż w opinii o geotechnicznych warunkach posadowienia, odkrycie nie zinwentaryzowanych przedmiotów, obiektów i elementów instalacji podziemnej i będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy; 6) w przypadku konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, gdy czas na jej wykonanie spowoduje wydłużenie terminu realizacji niniejszej umowy; 7) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy; 8) wystąpienia robót zamiennych, przez które rozumie się roboty, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia, wprowadzające tylko zmiany ulepszające, usprawniające proces budowlany, rozwiązanie zamienne w zakresie rodzaju zastosowanych materiałów w technologii wykonywanych robót; 9) wskutek siły wyższej wystąpi konieczność wstrzymania robót i będzie to miało wpływ na harmonogram realizacji robót; 10) przedłużenia procedury uzyskania opinii, uzgodnień, pozwoleń z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, tj. z powodu niezachowania terminów administracyjnych przez organy czy instytucje. W takim przypadku na wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 2. Zmiana wynagrodzenia nastąpić może w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na roboty budowlane będące przedmiotem niniejszej umowy. 3. Zmiana osób przewidzianych do realizacji umowy może nastąpić pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje nie mniejsze niż osoby wskazane w SIWZ. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji gdy osoba przewidziana do realizacji umowy nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków, lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. 4. Dokonanie zmian wymaga podpisania przez obie Strony aneksu do umowy, na piśmie pod rygorem nieważności. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miroslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec (Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie zadania planuje się ze środków Unii Europejskiej: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich z Osi 4 Leader w ramach PROW 2007 - 2013. Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Mirosławiec: Modernizacja wraz z rozbudową budynku świetlicy wiejskiej w Bronikowie
Numer ogłoszenia: 119431 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85069 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja wraz z rozbudową budynku świetlicy wiejskiej w Bronikowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie: a) powiększenie świetlicy poprzez zabudowę przestrzeni pomiędzy budynkiem remizy i budynkiem, świetlicy (wymaga to przebudowy napowietrznego przyłącza energetycznego), b) budowę zadaszenia przy wschodniej ścianie świetlicy, c) zmiany funkcjonalne, w tym oddzielenie funkcjonalne i instalacyjne pomieszczeń sklepu od świetlicy, d) likwidację piwnic i znajdującej się tam kotłowni (budynek ogrzewany będzie elektrycznie), e) termomodernizację istniejącego budynku (ocieplenie ścian, dachu, wymianę okien, wymianę instalacji elektrycznej), f) remont istniejącego budynku tj. wymianę podłóg, drzwi wewnętrznych, instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, itp., g) wykonanie dojść do budynku dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, h) wykonanie parkingów, i) wykonanie nowego zbiornika bezodpływowego, j) remont i ocieplenie remizy, k) wykonanie trawników, l) dostawa i montaż wyposażenia i urządzeń, m) wykonanie przyłącza wodociągowego, n) dostawa i montaż zbiornika bezodpływowego do odprowadzania ścieków, o) doprowadzenie energii elektrycznej przebudowanym przyłączem, p) dostawa i montaż masztu i tablic informacyjnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.23.00-9, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 528829,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 539472,42
Oferta z najniższą ceną: 407464,92 / Oferta z najwyższą ceną: 558608,57
Waluta: PLN.
Ogłoszenie do pobrania | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie BIP.pdf | 2014-04-17 12:41:48 | 1.2MB | 338 razy | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |||||
1 | SIWZ.pdf po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:42:32 | 5.6MB | 155 razy | |
2 | Zalacznik nr 1 do SIWZ oferta cenowa.doc po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:42:50 | 118KB | 141 razy | |
3 | Zalacznik nr 2 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 22.doc po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:43:08 | 104KB | 151 razy | |
4 | Zalacznik nr 3 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 24.doc po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:43:41 | 97.KB | 159 razy | |
5 | Zalacznik nr 4 do SIWZ - oswiadczenie o grupie kapitalowej.doc po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:44:00 | 113KB | 150 razy | |
6 | Zalacznik nr 5 do SIWZ - wykaz najwazniejszych robot.doc po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:44:19 | 105KB | 156 razy | |
7 | Zalacznik nr 6 do SIWZ - wykaz osob, ktore beda uczestniczyc w wykonywaniu zamowienia.doc po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:44:44 | 104KB | 147 razy | |
8 | Zalacznik nr 6a do SIWZ - oswiadczenie o posiadaniu uprawnien.doc po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:45:13 | 107KB | 152 razy | |
9 | Zalacznik nr 7 do SIWZ - zobowiazanie podmiotu trzeciego.doc po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:45:47 | 106KB | 146 razy | |
10 | Zalacznik nr 8 do SIWZ - projekt umowy.pdf po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:46:15 | 2.0MB | 145 razy | |
11 | Zalacznik nr 9 do SIWZ - Projekt budowlany, branza budowlana.zip po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:48:39 | 6.6MB | 156 razy | |
12 | Zalacznik nr 10 do SIWZ - Projekt budowlany, branza sanitarna.zip po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:50:34 | 1.0MB | 152 razy | |
13 | Zalacznik nr 11 do SIWZ - Projekt budowlany, branza elektryczna.zip po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:51:20 | 1.2MB | 149 razy | |
14 | Zalacznik nr 12 do SIWZ - STWiORB, przylacza wod-kan.pdf po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:51:45 | 136KB | 217 razy | |
15 | Zalacznik nr 13 do SIWZ - STWiORB, instalacja wod - kan.pdf po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:52:07 | 63.KB | 185 razy | |
16 | Zalacznik nr 14 do SIWZ - STWiORB, elektryka.pdf po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:52:37 | 58.KB | 169 razy | |
17 | Zalacznik nr 15 do SIWZ - STWiORB, budowlana.pdf po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:53:04 | 74.KB | 251 razy | |
18 | Zalacznik nr 16 - Przedmiar robot, budowlana.pdf po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:53:37 | 188KB | 218 razy | |
19 | Zalacznik nr 17 do SIWZ - Przedmiar robot, wyposazenie.pdf po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:54:12 | 68.KB | 206 razy | |
20 | Zalacznik nr 18 do SIWZ - Przedmiar robot, mala architektura.pdf po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:54:33 | 62.KB | 202 razy | |
21 | Zalacznik nr 19 do SIWZ - Przedmiar robot, przylacza sanitarne.pdf po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:55:10 | 52.KB | 169 razy | |
22 | Zalacznik nr 20 do SIWZ - Przedmiar robot, instalacje sanitarne.pdf po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:55:29 | 51.KB | 205 razy | |
23 | Zalacznik nr 21 do SIWZ - Przedmiar robot, elektryka.pdf po terminie otwarcia ofert | 2014-04-17 12:55:47 | 69.KB | 110 razy | |
Wynik postępowania | |||||
1 | Zawiadomienie BIP.pdf | 2014-05-16 08:55:36 | 308KB | 288 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Stawska | 17-04-2014 12:41:48 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Stawska | 17-04-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Stawska | 03-06-2014 12:41:40 |