Zarządzenie Nr 47/07
Burmistrza Mirosławca
z dnia 1 sierpnia 2007 r.
w sprawie przeprowadzenia przetargu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość 14 000 euro oraz powołania komisji przetargowej i określenia jej zadań na "Dowóz dzieci do Zespołu Szkół i Przedszkola Samorządowego w Mirosławcu w roku szkolnym 2007/2008"
Na podstawie art. 19 ust.1, art.20 i 21 ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 82 poz. 560) zarządza się co następuje:
§ 1. 1. Przeprowadzić w dniu 8 sierpnia 2007 r. o godz. 11:00 w budynku Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość 14 000 euro na "Dowoz dzieci do Zespołu Szkół i Przedszkola Samorządowego w Mirosławcu w roku szkolnym 2007/2008" po wcześniejszym ogłoszeniu informacji o przetargu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i Miasta Miroslawiec oraz na stronie internetowej UGiM Mirosławiec (www.miroslawiec.pl) oraz na stronie nternetowej Urzędu Zamówień Publicznych (http://portal.uzp.pl)
2. Ustalić, że termin składania ofert upływa dnia 8 sierpnia 2007 r. o godz. 10:50, a miejscem ich składania jest sekretariat Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec.
3. Ustalić, że opłata za specyfikację istotnych warunków zamówienia wynosi 10 zł brutto.
4. Ustalić, że kryterium dokonywania oceny ofert jest: * cena (koszt) - 100%
§ 2. Powołać Komisję Przetargową w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego, o którym mowa w § 1, w następującym składzie osobowym:
1. Jadwiga Kamińska - Sekretarz Gminy i Miasta - Przewodnicząca Komisji
2. Bogumiła Kargul - Podinspektor - Sekretarz Komisji
3. Katarzyna Sroka - Podinspektor - Zastępca Przewodniczącego Komisji
4. Bogusława Skrzypczyk - Inspektor - Członek Komisji
5. Alicja Dybaczewska - Inspektor - Członek Komisji
§ 3. Zadaniem Komisji Przetargowej jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności dokonanie oceny spełniania przez wykonawców warunków udzialu w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zbadanie i ocena ofert oraz propozycja wyboru oferty najkorzystniejszej.
§ 4. Nadaje się regulamin pracy Komisji Przetargowej w brzmieniu jak niżej:
1. Pracami Komisji kieruje Przewodniczacy Komisji.
2. Dokumentację postępowania prowadzi Sekretarz Komisji.
3. W zakresie przygotowania postępowania Komisja Przetargowa proponuje wybór trybu udzielenia zamówienia, przygotowuję specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz inne dokumenty niezbedne do przeprowadzenia zamówienia.
4. W zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Komisja w szczególności udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonuje otwarcia ofert, ocenia spelnianie warunków stawianych wykonawcom, przedstawia kierownikowi Zamawiającego propozycję wykluczenia, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystnieszej oferty a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania.
5. Komisja podejmuje kolegialnie swoje decyzje w głosowaniu jawnym, zwykłą większością głosów, a w przypadkach spornych glos decydujący ma Przewodniczący Komisji.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się Podinspektorowi ds. zoświaty UGiM Mirosławiec. § 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
# | Nazwa pliku | Data dodania | Pobrano | |
---|---|---|---|---|
1 | Za47_2007.pdf | 2008-04-21 10:42:00 | 182 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wroński Robert | 21-04-2008 10:42:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Burmistrz Mirosławca Elżbieta Rębecka-Sabak | 01-08-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Agnieszka Pilarska | 08-10-2013 13:54:13 |