Letnio - zimowe utrzymanie ulic, chodników, dróg, placów, parkingów, schodów oraz przystanków i zatok autobusowych wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec

Mirosławiec: „Letnio - zimowe utrzymanie ulic, chodników, dróg, placów, parkingów, schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec”
 

Numer ogłoszenia: 141661 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec , ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnio – zimowe utrzymanie ulic, chodników, dróg, placów, parkingów, schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: letnio - zimowego utrzymania ulic, chodników, dróg, placów, parkingów schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec, będących w administracji Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach do SIWZ.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 90.61.00.00-6, 90.61.20.00-0, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w terminie do dnia 06.10.2015r. do godziny 12:00. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem XV, pkt 15.3. SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) kalkulacja cenowa zgodnie z Rozdziałem XVIII, pkt 18.2 SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 3) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV, pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ); 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. (Ww. dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, oraz określa warunki tej zmiany w następującym zakresie: a) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy jeśli będzie to podyktowane faktycznymi potrzebami wykonania zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kalkulacji cenowej Wykonawcy; b) w przypadku zaistnienia interesu publicznego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); d) dokonywanie zmian pomiędzy krotnościami/ilościami w pozycjach określonych w kalkulacji cenowej zamówienia, podyktowanych warunkami pogodowymi lub rzeczywistymi potrzebami wykonania przedmiotu zamówienia, do wysokości wynagrodzenia umownego i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kalkulacji. Wszystkie powyższe postanowienia, opisane w punkcie 21.2. stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażania takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.): a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.bip.miroslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec (Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Mirosławiec: „Letnio - zimowe utrzymanie ulic, chodników, dróg, placów, parkingów, schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec”

Numer ogłoszenia: 144951 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 141661 - 2015 data 28.09.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, fax. 067 2595042.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

 


 

 

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:28:24 470KB 229 razy
2 Zalacznik nr 1 do SIWZ - oferta cenowa.doc po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:28:38 53.KB 184 razy
3 Zalacznik nr 1a do SIWZ - kalkulacja cenowa.doc po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:28:48 126KB 174 razy
4 Zalacznik nr 2 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 22.doc po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:28:57 35KB 183 razy
5 Zalacznik nr 3 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 24.doc po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:29:06 32KB 179 razy
6 Zalacznik nr 4 do SIWZ - oswiadczenie o grupie kapitalowej.doc po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:29:15 44.KB 181 razy
7 Zalacznik nr 5 do SIWZ - wykaz glownych uslug.doc po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:29:26 36KB 174 razy
8 Zalacznik nr 6 do SIWZ - wykaz narzedzi.doc po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:29:37 39.KB 174 razy
9 Zalacznik nr 7 do SIWZ - wzor zobowiazania do oddania zasobow potencjalu podmiotu trzeciego.doc po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:29:47 40.KB 182 razy
10 Zalacznik nr 8 do SIWZ - projekt umowy.pdf po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:30:00 266KB 190 razy
11 Zalacznik nr 9 do SIWZ - opis przedmiotu zamowienia.pdf po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:30:12 143KB 215 razy
12 Zalacznik nr 10 do SIWZ - zestawienie ulic, drog, chodnikow w letnim utrzymaniu.xls po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:30:31 61.KB 187 razy
13 Zalacznik nr 11 do SIWZ - zestawienie ulic, drog, chodnikow w zimowym utrzymaniu.xls po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:30:43 86KB 192 razy
14 Zalacznik nr 12 do SIWZ - wykaz koszy wraz ze wskazaniem ich lokalizacji na terenie gminy i miasta Mirosławiec.rar po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:32:07 14.MB 178 razy
15 Zalacznik nr 13 do SIWZ - wykaz przystankow autobusowych i zatok na terenie gminy i miasta Miroslawiec.docx po terminie otwarcia ofert 2015-09-28 18:32:23 18.KB 191 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Zmiana SIWZ I.pdf 2015-10-02 13:46:42 226KB 289 razy
2 Zmiana SIWZ II.pdf 2015-10-05 14:58:01 279KB 308 razy
3 Zmiana nr 1 - Zalacznik nr 1a do SIWZ - kalkulacja cenowa.doc 2015-10-05 15:02:20 115KB 268 razy
4 Zmiana nr 1 - Zalacznik nr 13 do SIWZ - wykaz przystankow autobusowych i zatok na terenie gminy i miasta Miroslawiec.doc 2015-10-05 15:02:38 42.KB 270 razy
5 Zmiana nr 1 -Zalacznik nr 10 do SIWZ - zestawienie ulic, drog, chodnikow w letnim utrzymaniu.xls 2015-10-05 15:02:57 63KB 264 razy
6 Zmiana nr 1 -Zalacznik nr 11 do SIWZ - zestawienie ulic, drog, chodnikow w zimowym utrzymaniu.xls 2015-10-05 15:03:15 88.KB 270 razy
7 Zmiana nr 1 - Zalacznik nr 12 - wykaz koszy wraz ze wskazaniem ich lokalizacji na terenie gminy i miasta Mirosławiec.zip 2015-10-05 15:19:29 4.3MB 276 razy
8 Zmiana SIWZ III.pdf 2015-10-08 09:58:55 242KB 173 razy
9 Zmiana nr 2 - Zalacznik nr 1a do SIWZ - kalkulacja cenowa.doc 2015-10-08 09:59:13 115KB 146 razy
Wynik postępowania
1 Uniewaznienie postepowania o udzielenie zamowienia publicznego BIP.pdf 2015-10-15 15:06:15 149KB 253 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Stawska 28-09-2015 18:28:24
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Stawska 28-09-2015
Ostatnia aktualizacja: Anna Stawska 15-10-2015 15:06:15