Mirosławiec: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Zespołu Szkół w Mirosławcu i Piecniku w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów z Gminy Mirosławiec - zadania nr 1 - Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w Gminie Mirosławiec
Numer ogłoszenia: 85355 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina i Miasto Mirosławiec , ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Zespołu Szkół w Mirosławcu i Piecniku w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów z Gminy Mirosławiec - zadania nr 1 - Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w Gminie Mirosławiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do Zespołu Szkół w Mirosławcu i Piecniku w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów z Gminy Mirosławiec - zadania nr 1 - Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w Gminie Mirosławiec.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.21.31.00-6, 48.19.00.00-6, 32.32.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
ofertę cenową oraz kalkulacje cenowe zgodnie z Rozdziałem XV, pkt 15.15. ppkt 1) SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV, pkt 15.15. ppkt 6) SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza, za swoją uprzednią zgodą, dostawę innego sprzętu komputerowego, elektronicznego i prezentacyjnego oraz oprogramowań niż wskazany w ofercie, jeżeli zaproponowany sprzęt posiadać będzie lepsze parametry techniczne aniżeli, te które były w ofercie i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.miroslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:24.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec (Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów z Gminy Mirosławiec - zadania nr 1 - Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w Gminie Mirosławiec w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów z Gminy Mirosławiec, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-_Wzor_protokoA_u_odbioru__sprzetu.doc (DOC, 112KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-16 11:40:48 | 112KB | 34 razy | |
2 | SIWZ.doc (DOC, 284KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-16 11:34:26 | 284KB | 48 razy | |
3 | ZaA_A_cznik_nr_1_do_umowy.doc (DOC, 91KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-16 11:40:05 | 91KB | 31 razy | |
4 | Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_-_oferta_cenowa.doc (DOC, 108KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-16 11:34:45 | 108KB | 49 razy | |
5 | Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_Opis_przedmiotu_zamowienia.doc (DOC, 119KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-16 11:39:10 | 119KB | 93 razy | |
6 | Zalacznik_nr_1a__-_Kalkulacja_cenowa.xls (XLS, 109KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-16 11:35:04 | 109KB | 46 razy | |
7 | Zalacznik_nr_6_do_SIWZ_-_Informacja.doc (DOC, 110KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-16 11:39:31 | 110KB | 42 razy | |
8 | Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_oswiadczenie_zgodne_z_art._24.doc (DOC, 87.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-16 11:35:45 | 87.KB | 34 razy | |
9 | Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_-_oswiadczenie_zgodne_z_art.__22.doc (DOC, 87.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-16 11:36:15 | 87.KB | 33 razy | |
10 | Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_Projekt_umowy.doc (DOC, 84.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-04-16 11:36:56 | 84.KB | 31 razy | |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | |||||
1 | Pytanie_nr_1.pdf (PDF, 412KB) | 2012-04-18 07:49:41 | 412KB | 306 razy | |
2 | Pytanie_nr_3.pdf (PDF, 442KB) | 2012-04-23 07:50:15 | 442KB | 344 razy | |
3 | Pytanie_nr_2.pdf (PDF, 412KB) | 2012-04-23 07:49:59 | 412KB | 304 razy | |
Wynik postępowania | |||||
1 | uniewaznienie_postepowania.pdf (PDF, 567KB) | 2012-05-07 14:20:48 | 567KB | 281 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Stawska | 16-04-2012 11:34:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Stawska | 16-04-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Stawska | 29-05-2012 12:48:35 |