Gmina i Miasto Mirosławiec
|---Strona główna
|---Podstawy prawne działania samorządu
|---Organy gminy
|---Dane Statystyczne
|---Spółki Gminy
|---Jednostki organizacyjne
|---Instytucje kultury
|---Jednostki pomocnicze /SOŁECTWA/
|---Oświadczenia majątkowe
|---Oświadczenia majątkowe 2012 r.
|---Kierownicy jednostek organizacyjnych i osoby zarządzające gminnymi osobami prawnymi
|---Pracownicy urzędu
|---Oświadczenia majątkowe 2017 r.
|---Oświadczenia majątkowe 2016 r.
|---Oświadczenia majątkowe 2015
|---Oświadczenia majątkowe - 2014 r.
|---Oświadczenia majątkowe- 2013 r.
Urząd Miejski w Mirosławcu
|---Ochrona danych osobowych [RODO]
|---Kierownictwo Urzędu
|---Kontakt
|---Godziny pracy
|---Punkt potwierdzający Profil zaufany
|---Regulamin organizacyjny Urzędu
|---Rok 2004-uchylony
|---Rok 2005- uchylony
|---Rok 2011-uchylony
|---Kontrole
|---Zewnętrzne
|---Kontrola problemowa przeprowadzona w dniach 8-16.12.2008 r. przez Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w zakresie prawidłowości wykorzystania otrzymanych w 2007 r. dotacji celowych na zadania własne i zlecone oraz realizacji dochodów budżetu państwa, a także terminowości składania sprawozdań budżetowych w 2007 r.
|---Kontrola celowości i zgodności z prawem gospodarowania środkami publicznymi pochodzącymi z Unii Europejskiej i wywiązywania się z warunków pomocy w ramach realizacji Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i Modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 projekt nr 61412-UM5600030/05 /2009 r./
|---Kontrola sprawdzająca prawidłowość wykorzystania środków z Funduszu otrzymanych przez UGiM w ramach realizacji obszaru A programu "Uczeń na wsi" pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujace gminy wiejskie oraz gminy miejsko-wiejskie /2009 r./
|---Kontrola problemowa w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących geodezji i kartografii /2009 r./
|---Kontrola Problemowa w zakresie ewidencji działalności gospodarczej /2009 r./
|---Kontrola w zakresie nadzoru nad realizacją ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz z zakresu realizacji ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego i ustawy o zmianie imienia i nazwiska /2009 r./
|---Kontrola problemowa w zakresie prawidłowości wykorzystania dotacji celowej otrzymanej na realizację zadania "Pomoc Państwa w zakresie dożywiania" realizacji dochodów budżetu państwa oraz terminowości składania sprawozdań budżetowych /2010 r./
|---Kontrola archiwum USC w Mirosławcu /2010 r./
|---Kontrola problemowa z wykonania zadania zleconego - utrzymanie obiektów grobownictwa wojennego /2011 r./
|---Kontrole wykonywania zadań zleconych w zakresie spraw obronnych, obrony cywilnej
|---Kontrola problemowa w zakresie planowania obronnego przeprowadzona przez Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie - 21.10.2011 r.
|---Kontrola realizacji zadań w zakresie realizacji zadań w zakresie organizacji, zabezpieczenia i przygotowania do działania gminnych elementów wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności o potencjalnych zagrożeniach- 5.04.2011 r.
|---Planowa kontrola w trybie zwykłym przeprowadzona w Urzędzie Miejskim przez Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w dniach 19-21 maja 2014 r. w zakresie realizacji zadań zleconych i praidłowości wydatkowania środków
|---Kontrola realizacji zadań dot. przygotowania i przeprowadzania ewakuacji oraz prowadzenia szkoleń, ćwiczeń, treningów z zakresu reagowania na potencjalne zagrożenia i ochrony ludności - 4.10.2010 r.
|---Kontrole problemowe w zakresie przyjmowania, sposobu rozpatrywania skarg i wniosków
|--- Kontrola problemowa Wojewody Zachodniopomorskiego przeprowadzona w dniu 7 listopada 2012 r. w zakresie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
|---Kontrola problemowa Wojewody Zachodniopomorskiego przeprowadzona w dniu 15 lipca 2010 r. w zakresie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
|---Kontrola sprawdzająca przeprowadzona w dniu 27 maja 2009 r. w zakresie realizacji zaleceń pokontrolonych Wojewody Zachodniopomorskiego sformułowanych w wyniku przeprowadzonej kontroli problemowej z dnia 8 maja 2008 r. w zakresie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków z 2008 roku.
|---Kontrola problemowa Wojewody Zachodniopomorskiego przeprowadzona w dniu 8 maja 2008 r. w zakresie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
|---Kontrola realizacji zadania z zakresu ustawy z dnia 10 marca 2006 r. o zwrocie podatku akcyzowego przeprowadzona w dniu 2 czerwca 2016 r.
|---Kontrola kompleksowa gospodarki finansowej Gminy i Miasta Mirosławiec przeprowadzona w dniach 23.05.2016 r. - 22.09.2016 r. przez Regionalną Izbę Obrachunkową w Szczecinie za 2012 r. -2015 r.
|---Kontrola realizacji zadań własnych gminy w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach przeprowadzona przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie w dniach 11.09.2015-15.10.2015
|---Kontrola przeprowadzona w dniach 29-30 kwietnia 2015 r. w Radzie Miejskiej w Mirosławcu w zakresie sposobu przyjmowania i załatwiania skarg oraz wniosków od 17 października 2012 r. do 28 kwietnia 2015 r.
|---Kontrola przeprowadzona w dniu 29-30 kwietnia 2015 r.w zakresie sposobu przyjmowania i załatwiania skarg oraz wniosków i prawidłowości realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, dotyczących: - przekazywania danych do CEIDG oraz wydawania, odmowy wydania, cofania oraz wygaszania zezwoleń na detaliczną sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży
|---Kontrola archiwum zakładowego przeprowadzona przez Archiwum Państwowe w Poznaniu w dniu 12.05.2015 r
|---Kontrola Stadionu Miejskiego przeprowadzona 27.02.2015 r. przez Powiatowy Zespół ds. Kontroli Obiektów Sportowych pod kątem spełniania wymogów określonych w ustawie o bezpieczeństwie imprez masowych i ustawy o policji
|---Kontrola Zakładu Ubezpieczeń Społecznych płatnika składek Urzędu Miejskiego w Mirosławcu przeprowadzonej 5.08.2014
|---Kontrola piaskownic na terenie Gminy i Miasta Mirosławiec w dniach 11.06.2014-12.06.2014
|---Kontrola cmentarza komunalnego w Mirosławcu w zakresie przestrzegania przepisów określających wymagania higieniczne i zdrowotne jakim powinny odpowiadać cmentarze przeprowadzona w dniu 23.05.2014 r.
|---Kontrola Stadionu Miejskiego przeprowadzona w dniach 01-02.04.2014 r.
|---Kontrola cmentarza komunalnego w Mirosławcu w zakresie przestrzegania przepisów określających wymagania higieniczne i zdrowotne jakim powinny odpowiadać cmentarze przeprowadzona w dniu 01.04.2014 r.
|--- Kontrola Targowiska Miejskiego w Mirosławcu przeprowadzona w dniu 25.03.2014 r. przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Wałczu
|---Kontrola archiwum zakładowego przeprowadzona przez Archiwum Państwowe w Poznaniu w dniu 4.12.2013 r.
|---Kontrola cmentarza komunalnego w Mirosławcu w zakresie przestrzegania przepisów określających wymagania higieniczne i zdrowotne jakim powinny odpowiadać cmentarzeh
|---Kontrola dotycząca sposobu przyjmowania i załatwiania skarg oraz wniosków przeprowadzona w dniu 2.10.2013
|---Kontrola przestrzegania przepisów określajacych wymagania higieniczne i zdrowotne dotyczących utrzymania stanu higienicznego obiktów i urządzeń użytecznosci publicznej przeprowadzona przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Wałczu
|---Kontrola Stadionu Miejskiego przeprowadzona w dniach 20-21.05.2013 r.
|---Kontrola realizacji zadań zleconych z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych, prawa o zgromadzeniach oraz realizacji w latach 2012-2013 zadań z zakresu utrzmania grobów przeprowadzona w dniu 12.07. 2013 r. przeprowadzona przez Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
|---Kontrola w miejscu odbywania stażu przez osoby uczestniczące w projekcie pn. Równe szanse na rynku pracy realizaowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
|---Kontrola Targowiska Miejskiego w Mirosławcu przeprowadzona w dniu 21.02.2013 r. przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Wałczu
|---Planowa kontrola w trybie zwykłym przeprowadzona w Urzędzie Miejskim przez Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w dniach 19-21 maja 2014 r. w zakresie realizacji zadań zleconych i prawidłowości wydatkowania środków
|---Kontrola realizacji ustawowego obowiązku promulgacji prawa w postaci elektronicznej - X 2012 r.
|---Kontrola wydanych licencji zaświadczeń na przewozy na potrzeby własne, zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych oraz regularnych specjalnych przeprowadzona przez Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego za okres od 1.01.2010 r. - 31.08.2012 r.
|---Kontrole gospodarki finansowej Gminy i Miasta Mirosławiec
|---Kontrola doraźna gospodarki finansowej Gminy Mirosławiec przeprowadzona w okresie 8-18.06.2007 r. przez RIO w zakresie gospodarki środkami trwałymi
|---Kontrola kompleksowa gospodarki finansowej Gminy i Miasta Mirosławiec przeprowadzona w dniach 26.06.2012 r. - 30.08.2012 r. przez Regionalną Izbę Obrachunkową za okres 2008 r. -2011 r.
|---Kontrola gospodarki finansowej Gminy Mirosławiec w 2007 r. przeprowadzona przez Najwyższą Izbę Kontroli w dniach 9.10.2008 r. - 29.10.2008 r.
|---Kontrola kompleksowa gospodarki finansowej Gminy i Miasta Mirosławiec przeprowadzona w dniach 6.06.2008 r. - 1.08.2008 r. przez Regionalną Izbę Obrachunkową za okres 1.01.2004 - 31.12.2007 r.
|---Powiatowy Urząd Pracy (PUP-Wałcz)
|---Wewnętrzne
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu z zakresu analizy wydanych środków z wpływów z Urzedu marszałkowskiego z tytułu wpłat ustawowych za korzystanie ze środowiska
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu wybranej inwestycji.
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu z zakresu analizy zgłoszonych interpelacji Radnych Rady Miejskiej i wniosków poszczególnych Komisji.
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu z zakresu analizy informacji prawnie dozwolonych dotyczących ulg, umorzeń lub odroczeń spłaty podatku
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu z zakresu analizy zimowego utrzymania ulic, chodników, dróg, placów, parkingów oraz przystanków autobusowych w sezonie 2015/2016
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu z zakresu analizy wydatków niewygasających w roku 2015.
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu z zakresu realizacji umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mirosławiec.
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu z zakresu polityki informacyjnej Urzędu Miejskiego oraz promocji Gminy i Miasta Mirosławiec w 2015 r.
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu z zakresu przygotowania Gminy do sezonu zimowego 2015/2016.
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu z zakresu kontroli i analizy skarg i wniosków kierowanych do Burmistrza Mirosławca w roku bieżącym
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu wybranej inwestycji zrealizowanej przez Gminę Mirosławiec w roku bieżącym tj. stan zaawansowania prac remontowych w Zespole Szkół w Mirosławcu.
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu z zakresu realizacji umowy na przewóz, przygotowanie oraz wydawanie posiłków w szkolnych stołówkach na terenie Gminy.
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu z zakresu działaności Straży Miejskiej w Mirosławcu przeprowadzona w dniach 23-25 marzec 2015 r.
|---Kontrola Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu w zakresie ewidencji i gospodarowania środkami trwałymi, przedmiotami nietrwałymi w użytkowaniu oraz materiałami biurowymi w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu przeprowadzona dniach 17-19 luty 2015 r.
|---Zarządzenia Burmistrza Mirosławca
|---Podział w/g lat
|---2002
|---2003
|---2004
|---2005
|---2006
|---2007
|---2008
|---2009
|---2010
|---2011
|---2012
|---2018
|---2017
|---2016
|---2015
|---2014
|---2013
|---Obwieszczenia
|---Komunikat o wprowadzeniu opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej
|---POŻYTEK PUBLICZNY 2006
|---Działalność na rzecz osób niepełnosprawnych
|---Ogłoszenie o przetargu
|---Zawiadomienia
|---POŻYTEK PUBLICZNY 2005
|---Rejestry i Ewidencje
|---Petycje
|---PETYCJE ZŁOŻONE W 2017 R.
|---PETYCJE ZŁOŻONE W 2016 R.
Rada Miejska
|---Skład osobowy
|---Przewodniczący Rady
|---Komisje
|---Komisja Polityki Społecznej
|---Komisja Gospodarki i Budżetu
|---Komisja Rewizyjna
|---Komisje w kadencji 1994-1998
|---Komisje w kadencji 1990-1994
|---Oświadczenia majątkowe
|---2012 rok
|---2013 rok
|---2014 rok
|---Oświadczenia majątkowe złożone w terminie 30 dni od dnia złożenia ślubowania
|---2015 rok
|---2016 rok
|---2017 rok
|---Zawiadomienia o sesjach Rady
|---Protokoły z sesji Rady Miejskiej i posiedzeń komisji
|---2018
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Polityki Społecznej
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Gospodarki i Budżetu
|---Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej w Mirosławcu
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej
|---2017 rok
|---Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej w Mirosławcu
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Gospodarki i Budżetu
|---Protokoły z posiedzenia Komisji Polityki Społecznej
|---2016 rok
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Polityki Społecznej
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Gospodarki i Budżetu
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej
|---Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej w Mirosławcu
|---2015 rok
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Polityki Społecznej
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Gospodarki i Budżetu
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej
|---Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej w Mirosławcu
|---2014 rok
|---2013 rok
|---Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej w Mirosławcu
|---2012 rok
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Polityki Społecznej
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Gospodarki i Budżetu
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej
|---Protokoły pokontrolne
|---2012 rok
|---2011 rok
|---Protokoły z posiedzeń Rady Miejskiej
|---2011
|---Rada Miejska
|---Komisja Rewizyjna
|---Protokoły pokontrolne KR
|---Komisja Gospodarki i Budżetu
|---Komisja Polityki Społecznej
|---Posiedzenia wspólne komisji stałych
|---2010
|---Posiedzenia wspólne komisji stałych
|---Komisja Gospodarki i Budżetu
|---Komisja Polityki Społecznej
|---Komisja Rewizyjna
|---Rada Miejska
|---2009
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Polityki Społecznej
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Gospodarki i Budżetu
|---Protokoły z posiedzeń Komisji Rewizyjnej
|---2008
|---2007
|---2006
|---Wnioski i zapytania radnych
|---Kadencja 2010-2014
|---Kadencja 2014-2018
|---Projekty uchwał
|---2008
|---2009
|---2010
|---2011
|---2012
|---2013
|---2018 rok
|---2017 rok
|---2016 rok
|---2015 rok
|---2014 rok
|---Młodzieżowa Rada Miejska
|---2015 rok
|---2014 rok
Prawo lokalne
|---Baza Aktów Własnych
|---Statut Gminy Mirosławiec
|---Statut Gminy Mirosławiec z dnia 31.03.2005 r. uchylony
|---Statut Gminy Mirosławiec z dnia 27 kwietnia 2012 r.- uchylony
|---Uchwały
|---Rok 1991
|---Rok 1992
|---Rok 1994
|---Rok 1995
|---Rok 1996
|---Rok 2000
|---Rok 1999
|---Rok 1998
|---Rok 1997
|---Rok 2001
|---Rok 2002
|---Rok 2003
|---Rok 2004
|---UCHWAŁA NR XXV/131 /2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 25 października 2004 roku w sprawie : odwołania doraźnej komisji statutowej.
|---UCHWAŁA NR XXIII / 125 / 2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 14 września 2004 roku w sprawie : powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławcu.
|---UCHWAŁA NR XXIII / 124/ 2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 14 września 2004 roku w sprawie : powołania Komisji Polityki Społecznej Rady Miejskiej w Mirosławcu.
|---UCHWAŁA NR XXIII /123 / 2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 14 września 2004 roku w sprawie : powołania Komisji Gospodarki i Budżetu Rady Miejskiej w Mirosławcu.
|---Uchwała Nr XXII/121 /2004 RADY MIEJSKIEJ W MIROSŁAWCU z dnia 30 czerwca 2004 roku w sprawie : ustalenia planu pracy Rady Miejskiej Mirosławiec i jej stałych komisji na II półrocze 2004 rok
|---UCHWAŁA NR XX /117/ 2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 19 maja 2004 roku w sprawie : stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.
|---Uchwała Nr XX/113/2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 19 maja 2004 roku w sprawie pomocy zdrowotnej dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej.
|---UCHWAŁA NRXVIII/111/2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 26 kwietnia 2004 roku w sprawie zmiany uchwały w sprawie utworzenia na terenie Gminy i Miasta Mirosłwiec stałych okręgów wyborczych ? ust
|---UCHWAŁA NR XVIII/110/2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 26 kwietnia 2004 roku w sprawie zmiany uchwały w sprawie utworzenia na terenie Gminy i Miasta Mirosłwiec stałych obwodów głosowania oraz
|---UCHWAŁA Nr XVIII /109/2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 26 kwietnia 2004 roku w sprawie : udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gminy i Miasta Mirosławiec
|---UCHWAŁA NR XVII /108/ 2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 marca 2004 roku w sprawie : stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.
|---UCHWAŁA NR XVII /107/ 2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 marca 2004 roku w sprawie : stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.
|---UCHWAŁA NR XVII /106/ 2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 marca 2004 rokuw sprawie : stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.
|---UCHWAŁA NR XVII /105/ 2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 marca 2004 roku w sprawie : stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.
|---UCHWAŁA NR XVII / 102/ 2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 marca 2004 rokuw sprawie : powołania Komisji Gospodarki i Budżetu Rady Miejskiej w Mirosławcu.
|---UCHWAŁA NR XVII / 101/ 2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 marca 2004 roku w sprawie : powołania Komisji Polityki Społecznej Rady Miej
|---UCHWAŁA NR XVII /100 / 2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 marca 2004 roku w sprawie : powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Mirosławc
|---Uchwała Nr XV/99 /2004 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 23 lutego 2004 rokuw sprawie :uchwalenia statutów sołectw
|---UCHWAŁA Nr XV/98/2004w sprawie : Miejsko Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
|---Rok 2005
|---Finanse publiczne Gminy i Miasta Mirosławiec
|---uchwały
|---Rok 2006
|---KADENCJA 2006-2010
|---Rok 2007
|---Rok 2008
|---Rok 2009
|---Rok 2010
|---Rok 2011
|---Rok 2012
|---Rok 2013
|---Rok 2014
|---Rok 2016
|---Rok 2015
|---Rok 2017
|---Rok 2018
|---Uchwała Statutowa
|---Planowanie przestrzenne
|---Zmiana miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta Mirosławiec dla zespołu garaży w rejonie ulicy Spokojnej z dnia 30 września 1997 r.
|---Zmiana miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta w rejonie ul. Wolności z dnia 29 listopada 2001 r.
|---Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenów leśnych w pasie linii elektroenergetycznej 110kV w obrębach ewidencyjnych Mirosławiec 34 i Łowicz Wałecki z dnia 30 października 2012 r.
|---UCHWAŁA NR XXIII/198/2012 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 30 października 2012 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów leśnych w pasie linii elektroenergetycznej 110kV w obrębach ewidencyjnych Mirosławiec 34 i Łowicz Wałecki
|---Dokumentacja prac planistycznych
|---Opracowania poboczne
|---Uchwała i załączniki
|---Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Mirosławiec w obrębach geodezyjnych Hanki, Jadwiżyn i Setnica z dnia 28 października 2015 r.
|---Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Mirosławiec z dnia 28 maja 2015 r.
|---Strategia rozwoju
|---Plany odnowy miejscowości
|---Konsultacje społeczne
|---Budżet obywatelski 2018
|---PLAN GOSPODARKI NISKOEMISYJNEJ dla Gminy i Miasta Mirosławiec na lata 2016-2020 - KONSULTACJE SPOŁECZNE
|---BUDŻET OBYWATELSKI - konsultacje społeczne
|---Sprawozdania z realizacji uchwał
|---2013 rok
|---2014 rok
|---2017 rok
|---2016 rok
|---2015 rok
Finanse
|---Budżet
|---Rok 2000
|---Rok 2001
|---Rok 2018
|---Sprawozdania za I kw 2018 r. GiM Mirosławiec
|---Sprawozdania za I kw 2018 r. GiM Mirosławiec- KBW
|---Sprawozdania za I kw. 2018 r. GiM Mirosławiec - ZUW
|---Rok 2017
|---Sprawozdania za IV KW 2017 r. GiM Mirosławiec
|---Sprawoazdanie za IV KW 2017 r. -ZUW
|---Sprawozdania za IV KW 2017r. KBW
|---Sprawozdania za III kw 2017 r. GiM Mirosławiec
|---Sprawozdania za III KW 2017 r. - ZUW
|---Sprawozdania za III KW 2017 r. - KBW
|---Sprawozdania za II KW 2017 r. - ZUW
|---Sprawozdania za II KW 2017 r. - KBW
|---Sprawozdania za II KW 2017 r.
|---Sprawozdania za I kwartał 2017 r. KBW
|---Sprawozdania za I kwartał 2017 r. ZUW
|---Sprawozdania za I kwartał 2017 r.
|---Rok 2016
|---Sprawozdania za IV kwartał 2016 r.
|---Sprawozdania za III kwartał 2016 r.
|---Sprawozdania za II kwartał 2016 r.
|---Sprawozdania za I kwartał 2016 r.
|---Rok 2015
|---Sprawozdania za IV kwartał 2015 r.
|---Sprawozdania za III kwartał 2015 r.
|---III KWARTAŁ 2015 ZUW
|---III kwartał 2015 KBW
|---III kwartał 2015 według dysponentów RIO
|---Sprawozdania za II kwartał 2015 r.
|---Sprawozdania za I kwartał 2015 r.
|---Rok 2014
|---Sprawozdania za miesiąc listopad 2014
|---Sprawozdania za miesiąc grudzień 2014
|---Sprawozdania budżetowe za I kwartał 2014
|---Sprawozdania za II kwartał 2014
|---Sprawozdania za III kwartał
|---Sprawozdania za IV kwartał 2014
|---Rok 2013
|---Sprawozdania budżetowe za IV kwartał 2013 r.
|---Sprawozdania budżetowe za III kwartał 2013
|---Sprawozdania budżetowe za II kwartał 2013
|---Sprawozdania budżetowe za I kwartał 2013
|---Rok 2012
|---Sprawozdania budżetowe za I kwartał
|---Sprawozdania budżetowe za II kwartał
|---SPRAWOZDANIA BUDŻETOWE - ROCZNE za 2012 r.
|---Sprawozdania budżetowe za III kwartał
|---Opinie RIO
|---Informacja o wykonaniu budżetu
|---Budżet i jego zmiany
|---Sprawozdania finansowe jednostki samorządu terytorialnego za 2012 rok
|---ROK 2011
|---Pomoc publiczna
|---Umorzenia
|---Sprawozdania finansowe za IV kwartał
|---Sprawozdania finansowe III kwartał
|---Sprawozdania finansowe II kw
|---Sprawozdania finansowe I kw
|---Opinie RIO
|---Sprawozdania finansowe jednostki samorządu terytorialnego za 2011 rok
|---ROK 2010
|---Umorzenia
|---Opinie RIO
|---sprawozdawczość
|---IV kwartał
|---III kwartał
|---II kwartał
|---I kwartał
|---Sprawozdania finansowe jednostki samorządu terytorialnego za 2010 rok
|---pomoc publiczna
|---ROK 2009
|---Opinie RIO
|---Sprawozdania roczne
|---Umorzenie, odroczenie lub rozłożenie na raty należności podatkowych
|---Raty
|---Odroczenia
|---Umorzenia
|---ROK 2008
|---Opinie RIO
|---Sprawozdania finansowe
|---Roczne
|---ROK 2007
|---ROK 2004
|---ROK 2005
|---2005-I półrocze Wykonanie budżetu- Zarządzenie nr 45 z dnia 28.08
|---2005 Układ Wykonawczy=Zarządzenie nr 3
|---Projekt Budżetu 2005
|---ROK 2006
|---2006 Układ Wykonawczy=Zarządzenie nr 3
|---Pomoc publiczna
|--- 2018 rok
|---2017 rok
|---Podatki i opłaty
|---ROK 2018
|---ROK 2017
|---Pełnomocnictwa szczególne i do doręczeń
|---Wzory pełnomocnictw do podpisywania deklaracji podatkowych
|---ROK 2016
|---ROK 2015
|---Rok 2014
|---Rok 2013
|---Rok - 2012
|---Uchwały
|---Deklaracje podatkowe
|---Informacje podatkowe
|---Załączniki do deklaracji i informacji podatkowych
|---ROK - 2011
|---Informacje podatkowe
|---załączniki do deklaracji i informacji podatkowych
|---Dane o nieruchomościach
|---dane o nieruchomościach leśnych
|---dane o nieruchomościach rolnych
|---dane o nieruchomościach
|---Dane o zwolnieniach i ulgach
|---w sprawie podatku leśnego
|---w sprawie podatku rolnego
|---w sprawie podatku od nieruchomości
|---Deklaracje podatkowe
|---w sprawie podatku leśnego
|---w sprawie podatku rolnego
|---w sprawie podatku od nieruchomości
|---Uchwały
|---ROK - 2010
|---Uchwały
|---uchwała w sprawie podatku leśnego
|---uchwała w sprawie podatku rolnego
|---uchwała w sprawie opłaty miejscowej
|---uchwała w sprawie opłaty targowej
|---uchwała w sprawie podatku od nieruchomości
|---uchwała w sprawie podatku od środków transportowych
|---Druki informacji
|---w sprawie podatku leśnego
|---w sprawie podatku rolnego
|---w sprawie podatku od nieruchomości
|---Dane
|---o nieruchomościach
|---o nieruchomościach leśnych
|---o nieruchomościach rolnych
|---o nieruchomościach
|---o zwolnieniach
|---o zwolnieniach podatkowych od nieruchomości leśnych
|---o zwolnieniach podatkowych od nieruchomości rolnych
|---o zwolnieniach podatkowych od nieruchomości
|---Deklaracje podatkowe
|---w sprawie podatku leśnego
|---w sprawie podatku rolnego
|---w sprawie podatku od nieruchomości
|---ROK - 2009
|---Uchwały
|---ROK - 2008
|---Uchwały
|---uchwała w sprawie opłaty miejscowej
|---uchwała w sprawie formularzy informacji i deklaracji
|---uchwała w sprawie opłaty targowej
|---uchwała w sprawie podatku od środków transportowych
|---uchwała w sprawie podatku rolnego
|---uchwała w sprawie podatku leśnego
|---uchwała w sprawie podatku od nieruchomości
|---ROK - 2007
|---Druki informacji
|---w sprawie podatku leśnego
|---w sprawie podatku rolnego
|---w sprawie podatku od nieruchomości
|---Dane
|---o nieruchomościach
|---o nieruchomościach
|---o nieruchomościach rolnych
|---o nieruchomościach leśnych
|---o zwolnieniach
|---o zwolnieniach podatkowych od nieruchomości rolnych
|---o zwolnieniach podatkowych od nieruchomości leśnych
|---Deklaracje podatkowe
|---w sprawie podatku leśnego
|---DEKLARACJA NA PODATEK LEŚNY
|---w sprawie podatku rolnego
|---DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY
|---w sprawie podatku od nieruchomości
|---DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI
|---Uchwały
|---ROK - 2006
|---Pomoc publiczna
|---Uchwały
|---Deklaracje podatkowe
|---w sprawie podatku od nieruchomości
|---w sprawie podatku rolnego
|---w sprawie podatku leśnego
|---Dane
|---o zwolnieniach
|---o zwolnieniach podatkowych od nieruchomości leśnych
|---o zwolnieniach podatkowych od nieruchomości rolnych
|---o zwolnieniach podatkowych od nieruchomości
|---o nieruchomościach
|---o nieruchomościach rolnych
|---o nieruchomościach leśnych
|---o nieruchomościach
|---Druki informacji
|---w sprawie podatku od nieruchomości
|---w sprawie podatku rolnego
|---w sprawie podatku leśnego
|---ROK - 2005
|---Dane
|---o nieruchomościach
|---o zwolnieniach
|---Druki informacji
|---Deklaracje podatkowe
|---Zwrot podatku akcyzowego producentom rolnym
|---Interpretacje podatkowe Burmistrza Mirosławca
Mienie gminy
|---Stan mienia komunalnego
|---Zarządzenia dotyczące nieruchomości
|---2009
|---2010
|---2011
|---2012
|---2018
|---2017
|---2016
|---2015
|---2014
|---2013
|---Ogłoszenia dotyczące nieruchomości
|---2012
|---2011
|---2018r.
|---2017r.
|---2016r.
|---2015r.
|---2014r.
|---2013
|---2010
|---Sprzedaż mienia ruchomego
|---Ogłoszenie o sprzedaży składników majątku ruchomego UGiM tj. drukarek i monitórów
|---Sprzedaż nieruchomości- archiwum
|---2008 r.
|---dzierżawa nieruchomości
|---sprzedaż nieruchomości
Oświata
|---Rekrutacja do szkół i przedszkoli
|---Nowe sieci szkół
|---Podstawowa kwota dotacji dla przedszkoli i statystyczna liczba uczniów
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
|---Informacje bieżące dla NGO
|---Organizacje pozarządowe działające na terenie Gminy i Miasta Mirosławiec
|---Pozakonkursowy tryb udzielania dotacji
|---Oferta na realizację zadania z zakresu turystyki i krajoznawstwa
|---Oferta TPD na realizację zadania publicznego : organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenie Gminy i Miasta Mirosławiec
|---oferta na realizację zadania z zakresu działania na rzecz intergracji europejskiej oraz rozwijania kontaktów i współpracy między społecznościami
|---Oferta UKS\" Orliki\" Mirosławiec
|---Otwarte konkursy ofert
|---2009
|---2010
|---2011
|---2012
|---2018
|---2017
|---2016
|---2015
|---2014
|---2013
|---Program współpracy z organizacjami pozarządowymi
|---Rok 2012
|---Rok 2013
|---Rok 2014
|---Rok 2015
|---Rok 2017
|---Wzory dokumentów
Informacje
|---Jak załatwić sprawę
|---Dodatki Mieszkaniowe
|---Pomoc Społeczna
|---wnioski
|---jak otrzymać pomoc...
|---Swiadczenia Rodzinne
|---Wojsko i Obrona Cywilna
|---Sprawy Obywatelskie
|---Ewidencja ludności
|---Dowody Osobiste
|---Urząd Stanu Cywilnego
|---Gospodarka gruntami i Gospodarka Przestrzenna
|---Informacje nieudostępnione
|---Instrukcja obsługi
|---Udostępnianie informacji publicznej
|---Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Zamówienia publiczne/przetargi
|---Zamówienia publiczne
|---Plan zamówień publicznych
|---Zapytania ofertowe w ramach projektów UE
|---Przetargi -archiwum
|---Przetargi 2006
|---Przetarg nieograniczony ,,Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej we wsi Jabłonowo – I Etap’’
|---Ogłoszenie przetarg nieograniczony ,,Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej we wsi Jabłonowo – I Etap’’
|---Rozstrzygnięcie przetargu
|---Zapytania do SIWZ
|---Przetarg nieograniczony ,, Malowanie pomieszczeń Zespołu Szkół w Mirosławcu’’
|---Rozstrzygnięcie przetargu
|---Ogłoszenie przetarg nieograniczony ,, Malowanie pomieszczeń Zespołu Szkół w Mirosławcu’’
|---Zapytania do SIWZ
|---Przetargi 2005
|---ogłoszenia
|---Grudzień
|---Wrzesień
|---Sierpień
|---Lipiec
|---czerwiec
|---maj
|---kwiecień
|---marzec
|---Przetargi 2004
|---grudzień
|---listopad
|---Przetargi 2003 r.
|---Październik 2003 r.
|---Wrzesień 2003 r.
|---Sierpień 2003 r.
|---Lipiec 2003 r.
Środowisko
|---Komunikaty i obwieszczenia
|---EKOPORTAL
|---Informacje o środowisku
|---Zawiadomienia o wszczęciu postępowania
|---Decyzje i zezwolenia
|---2011
|---2010
|---2009
|---wyszukiwanie kart w wykazie
|---karty typu I
|---karty typu H
|---karty typu G
|---karty typu F
|---karty typu E
|---karty typu D
|---karty typu C
|---karty typu B
|---Decyzja nr 4 - o środowiskowych uwarunkowaniach
|---karty typu A
|---2008
|---2007
|---Podania_formularzA
|---Decyzje_formularzB
|---2006
|---Podania_formularzA
|---Decyzje_formularzB
|---2005
|---Podania_formularzA
|---Decyzje_formularzB
|---2004
|---Podania_formularzA
|---Decyzje_formularzB
|---2003
|---Podania_formularz-A
|---Decyzje_formularz-B
|---Waloryzacja Przyrodnicza Gminy Mirosławiec
|---Geomorfologia_mapa
|---Aneks
|---spis fotografii
|---spis treści
|---strona tytułowa
|---rozdział VII
|---rozdział VI
|---rozdział V
|---rozdział IV
|---rozdział III
|---rozdział II
|---rozdział I
|---Mirosławiec Obszar Natura 2000
|---załączniki
|---PRZYRODA GMINY
|---Mirosławiec Obszary Natura 2000
|---ZAŁĄCZNIKI
|---OPERAT GENERALNY-WALORYZACJA PRZYRODNICZA
|---GMINNE GRUNTY
|---JEZIORA PZW
|---Gminny program usuwania azbestu i pochodnych
|---Gminny Plan Gospodarki Odpadami
|---Gminny Program Ochrony Środowiska
|---Zawiadomienie o zakończeniu postępowania administracyjnego
Gospodarka odpadami
|---Akty prawne
|--- UCHWAŁA NR XXIV/213/2012 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
|--- Uchwała Nr XXIV/212/2012 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 listopada 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mirosławiec
|---Informacje dla mieszkańców
|---Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Mirosławiec
|---Informacje dla przedsiębiorców
|---Wzory dokumentów
|---Sprawozdawczość
|---Rok 2017
|---Rok 2016
|---Sprawozdania przedsiebiorców odbierajacych odpady komunalne z terenu gminy i miasta Mirosławiec za II półrocze 2016 roku
|---Sprawozdania przedsiebiorców odbierajacych odpady komunalne z terenu gminy i miasta Mirosławiec za I półrocze 2016 roku
|---Sprawozdania podmiotów prowadzących działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych za III kwartał 2016 roku
|---Sprawozdania podmiotów prowadzących działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych za II kwartał 2016 roku
|---Sprawozdania podmiotów prowadzących działalność w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych za I kwartał 2016 roku
|---Sprawozdania Burmistrza Mirosławca z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi
|---Rok 2015
|---Sprawozdania podmiotów oprózniających zbiorniki bezodpływowe
|---Sprawozdania burmistrza z realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami
|---Sprawozdania przedsiębiorców odbierających odpady komunalne
|---Rok 2014
|---Sprawozdania podmiotów oprózniających zbiorniki bezodpływowe
|---Sprawozdania burmistrza z realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami
|---Sprawozdania przedsiębiorców odbierających komunalne
|---Rok 2013
|---Sprawozdanie przedsiębiorców opróżniających zbiorniki bezodpływowe
|---Sprawozdania burmistrza z realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami
|---Sprawozdania przedsiębiorców odbierających komunalne
WYBORY
|---Wybory parlamentarne
|---2015
|---2011
|---Informacje dotyczące spisu wyborców
|---Formularze do pobrania:
|---Referendum ogólnokrajowe
|---Wybory Prezydenta RP
|---Wybory prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzone na dzień 10 maja 2015 r.
|---Obwieszczenia
|---Wybory samorządowe
|---Wybory uzupełniające 2012
|---Informacje oraz wzory dokumentów dla osób kandydujących
|---Wybory uzupelniające 2011
|---wybory samorządowe 2010
|---Wykaz lokali przystosowanych dla os. niepełnosprawnych
|---Wybory samorządowe 2018
|---Wybory samorządowe 2014
|---Wyniki wyborów samorządowych
|---okręgi wyborcze i obwody głosowania
|---Wybory do Parlamentu Europejskiego
|---Wybory do PE 25 maja 2014
|---zarządzenia
|---Wybory do Młodzieżowej Rady Miejskiej
|---2017
|---2016
|---2015
|---2014
|---Wybory Ławników
|---WYBORY ŁAWNIKÓW KADENCJA 2012-2015
|---Wybory Ławników na kadencję 2016-2019
Praca - oferty
|---Nabory na stanowiska urzędnicze w UM
|---2007
|---2008
|---2009
|---2010
|---2011
|---2016
|---2014
|---Nabór na stanowisko podinspektora ds. biura rady i archiwum
|---Nabór na stanowisko komendanta Straży Miejskiej w Mirosławcu
|---Nabór na stanowisko zastępcy kierownika USC
|---Nabór na stanowisko strażnika miejskiego
|---2013
|---2012
|---2018
|---2017
|---DOKUMENTY KANDYDATA do pobrania
|---Praca w jednostkach organizacyjnych
|---2005
|---KONKURSY
|---
|---2008
|---2009
|---2010
|---konkurs na stanowisko dyrektora Ośrodka Kultury w Mirosławcu
|---2018
|---2016
|---2015
|---2014
|---2013
|---2011
|---Konkurs na stanowisko dyrektora Ośrodka Kultury w Mirosławcu
|---Inne (praca)
Akty Prawne
|---Dzienniki ustaw
|---Monitor Polski