Mirosławiec: Przewóz dzieci do Zespołu Szkół w Piecniku i Zespołu Szkół w Mirosławcu oraz Samorządowego Przedszkola „Słoneczko” w Mirosławcu w roku szkolnym 2013 - 2014 wraz z zapewnieniem uczniom w czasie przewożenia stałej opieki przez opiekunów
Numer ogłoszenia: 142953 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina i Miasto Mirosławiec , ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Przewóz dzieci do Zespołu Szkół w Piecniku i Zespołu Szkół w Mirosławcu oraz Samorządowego Przedszkola Słoneczko w Mirosławcu w roku szkolnym 2013 - 2014 wraz z zapewnieniem uczniom w czasie przewożenia stałej opieki przez opiekunów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przewóz dzieci do Zespołu Szkół w Piecniku i Zespołu Szkół w Mirosławcu oraz Samorządowego Przedszkola Słoneczko w Mirosławcu w roku szkolnym 2013 - 2014 wraz z zapewnieniem uczniom w czasie przewożenia stałej opieki przez opiekunów na wyszczególnionych w SIWZ trasach.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem XV, pkt 15.3. SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV, pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ); oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców) w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiana obowiązującej stawki VAT. jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca, w procedurze udzielenia niniejszego zamówienia, posłużył się doświadczeniem Podwykonawcy, nowy Podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem umowy; zmiany zakresu rzeczowego i ilościowego usług, w tym zwiększenie bądź zmniejszenie liczby dowożonych dzieci w trakcie trwania umowy. Powyższa zmiana będzie miała miejsce w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego oraz może być powiązana ze zmianą wysokości wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. nieprzewidzialne okoliczności formalno - prawne. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.miroslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:23.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec (Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Mirosławiec: Przewóz dzieci do Zespołu Szkół w Piecniku i Zespołu Szkół w Mirosławcu oraz Samorządowego Przedszkola Słoneczko w Mirosławcu w roku szkolnym 2013 - 2014 wraz z zapewnieniem uczniom w czasie przewożenia stałej opieki przez opiekunów
Numer ogłoszenia: 162195 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142953 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci do Zespołu Szkół w Piecniku i Zespołu Szkół w Mirosławcu oraz Samorządowego Przedszkola Słoneczko w Mirosławcu w roku szkolnym 2013 - 2014 wraz z zapewnieniem uczniom w czasie przewożenia stałej opieki przez opiekunów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przewóz dzieci do Zespołu Szkół w Piecniku i Zespołu Szkół w Mirosławcu oraz Samorządowego Przedszkola Słoneczko w Mirosławcu w roku szkolnym 2013 - 2014 wraz z zapewnieniem uczniom w czasie przewożenia stałej opieki przez opiekunów na wyszczególnionych w SIWZ trasach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.13.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206348,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161472,80
Oferta z najniższą ceną: 161472,80 / Oferta z najwyższą ceną: 161472,80
Waluta: PLN.
Ogłoszenie do pobrania | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie BIP.doc (DOC, 66.KB) | 2013-07-15 11:58:23 | 66.KB | 307 razy | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |||||
1 | |||||
2 | Zalacznik nr 1 do SIWZ oferta cenowa.doc (DOC, 73KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-07-15 12:00:09 | 73KB | 74 razy | |
3 | Zalacznik nr 2 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 22.doc (DOC, 34KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-07-15 12:00:24 | 34KB | 67 razy | |
4 | Zalacznik nr 3 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 24.doc (DOC, 32KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-07-15 12:00:44 | 32KB | 62 razy | |
5 | Zalacznik nr 4 do SIWZ - oswiadczenie o grupie kapitalowej.doc (DOC, 44.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-07-15 12:01:00 | 44.KB | 65 razy | |
6 | Zalacznik nr 5 do SIWZ - Wykaz narzedzi.doc (DOC, 44KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-07-15 12:01:26 | 44KB | 58 razy | |
7 | Zalacznik nr 6 do SIWZ - projekt umowy.pdf (PDF, 100KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-07-15 12:01:48 | 100KB | 69 razy | |
8 | SIWZ.pdf (PDF, 3.7MB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-07-15 12:07:04 | 3.7MB | 122 razy | |
Wynik postępowania | |||||
1 | Zawiadomienie BIP.pdf (PDF, 248KB) | 2013-07-26 12:28:50 | 248KB | 346 razy | |
Udzielenie zamówienia | |||||
1 | Ogloszenie o udzieleniu zamówienia.doc (DOC, 52.KB) | 2013-08-14 11:58:54 | 52.KB | 291 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Stawska | 15-07-2013 11:58:23 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Stawska | 15-07-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Stawska | 14-08-2013 11:58:54 |