Mirosławiec: Letnio - zimowe utrzymanie ulic, chodników, dróg, placów, parkingów, schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec
Numer ogłoszenia: 153629 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec , ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnio - zimowe utrzymanie ulic, chodników, dróg, placów, parkingów, schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: letnio - zimowego utrzymania ulic, chodników, dróg, placów, parkingów schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec, będących w administracji Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 90.61.00.00-6, 90.61.20.00-0, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w terminie do dnia 29.10.2015r. do godziny 12:00. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie główne usługi. Za główne usługi Zamawiający uzna: 1) usługę polegającą na letnim utrzymaniu jezdni i chodników wykonaną lub wykonywaną przez minimum jeden sezon letni, przy czym wartość w jednym sezonie letnim musi być nie mniejsza niż 20 000 zł brutto; 2) usługę polegającą na zimowym utrzymaniu jezdni i chodników wykonaną lub wykonywaną przez minimum jeden sezon zimowy, przy czym wartość w jednym sezonie zimowym musi być nie mniejsza niż 80 000 zł brutto; Dopuszcza się aby ww. zakres wykazany był w jednym bądź odrębnych zamówieniach. W przypadku wykazania przez Wykonawcę usług okresowych lub ciągłych należy podać kwotę zrealizowanego zamówienia przed terminem składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami w ilości co najmniej: a. samochód dostawczy 1 szt.; b. zamiatarka samochodowa 1 szt.; c. ciągnik z osprzętem 2 szt.; d. koparko - ładowarka 2 szt.; e. piła mechaniczna 1 szt.; f. pług do odśnieżania na samochodzie ciężarowym 1 szt.; g. pług wirnikowy do odśnieżania chodników 1 szt.; h. zamiatarka do chodników - 1 szt.; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem XV, pkt 15.3. SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) kalkulacja cenowa zgodnie z Rozdziałem XVIII, pkt 18.2 SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 3) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV, pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ); 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. (Ww. dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, oraz określa warunki tej zmiany w następującym zakresie: a) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy jeśli będzie to podyktowane faktycznymi potrzebami wykonania zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kalkulacji cenowej Wykonawcy; b) w przypadku zaistnienia interesu publicznego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); d) dokonywanie zmian pomiędzy krotnościami/ilościami w pozycjach określonych w kalkulacji cenowej zamówienia, podyktowanych warunkami pogodowymi lub rzeczywistymi potrzebami wykonania przedmiotu zamówienia, do wysokości wynagrodzenia umownego i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kalkulacji. Wszystkie powyższe postanowienia, opisane w punkcie 21.2. stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażania takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.): a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miroslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec (Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Mirosławiec: Letnio - zimowe utrzymanie ulic, chodników, dróg, placów, parkingów, schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec
Numer ogłoszenia: 169517 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153629 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnio - zimowe utrzymanie ulic, chodników, dróg, placów, parkingów, schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: letnio - zimowego utrzymania ulic, chodników, dróg, placów, parkingów, schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec, będących w administracji Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 90.61.00.00-6, 90.61.20.00-0, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 737154,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 570877,08
Oferta z najniższą ceną: 570877,08 / Oferta z najwyższą ceną: 575872,96
Waluta: PLN .
Ogłoszenie do pobrania | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie BIP.pdf (PDF, 204KB) | 2015-10-21 11:39:05 | 204KB | 161 razy | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |||||
1 | SIWZ.pdf (PDF, 470KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:39:38 | 470KB | 158 razy | |
2 | Zalacznik nr 1 do SIWZ - oferta cenowa.doc (DOC, 53.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:39:52 | 53.KB | 137 razy | |
3 | Zalacznik nr 1a do SIWZ - kalkulacja cenowa.doc (DOC, 118KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:40:09 | 118KB | 134 razy | |
4 | Zalacznik nr 1a do SIWZ - kalkulacja cenowa.xls (XLS, 52KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:40:24 | 52KB | 124 razy | |
5 | Zalacznik nr 2 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 22.doc (DOC, 35KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:40:38 | 35KB | 116 razy | |
6 | Zalacznik nr 3 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 24.doc (DOC, 32KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:40:50 | 32KB | 115 razy | |
7 | Zalacznik nr 4 do SIWZ - oswiadczenie o grupie kapitalowej.doc (DOC, 44.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:41:05 | 44.KB | 110 razy | |
8 | Zalacznik nr 5 do SIWZ - wykaz glownych uslug.doc (DOC, 36KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:41:20 | 36KB | 108 razy | |
9 | Zalacznik nr 6 do SIWZ - wykaz narzedzi.doc (DOC, 39.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:41:40 | 39.KB | 115 razy | |
10 | Zalacznik nr 7 do SIWZ - wzor zobowiazania do oddania zasobow potencjalu podmiotu trzeciego.doc (DOC, 40.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:41:59 | 40.KB | 108 razy | |
11 | Zalacznik nr 8 do SIWZ - projekt umowy.pdf (PDF, 266KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:46:11 | 266KB | 114 razy | |
12 | Zalacznik nr 9 do SIWZ - opis przedmiotu zamowienia.pdf (PDF, 196KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:46:34 | 196KB | 115 razy | |
13 | Zalacznik nr 10 do SIWZ - zestawienie powierzchni na terenie gminy i miasta Miroslawiec podlegajace letniemu oczyszczaniu.xls (XLS, 63KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:46:57 | 63KB | 114 razy | |
14 | Zalacznik nr 11 do SIWZ - wykaz drog w zimowym utrzymaniu z okresleniem ich dlugosci i powierzchni.xls (XLS, 88.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:47:20 | 88.KB | 116 razy | |
15 | Zalacznik nr 12 do SIWZ - wykaz koszy wraz ze wskazaniem ich lokalizacji.pdf (PDF, 226KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:47:51 | 226KB | 133 razy | |
16 | Zalacznik nr 12a do SIWZ - lokalizacja koszy na terenie gminy i miasta Miroslawiec.pdf (PDF, 5.4MB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:49:18 | 5.4MB | 126 razy | |
17 | Zalacznik nr 13 do SIWZ - wykaz przystankow i zatok autobusowych na terenie gminy i miasta Miroslawiec.pdf (PDF, 214KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-10-21 11:49:43 | 214KB | 116 razy | |
Wynik postępowania | |||||
1 | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty BIP.pdf (PDF, 152KB) | 2015-11-12 12:11:17 | 152KB | 276 razy | |
Udzielenie zamówienia | |||||
1 | Ogloszenie o udzieleniu zamowienia.pdf (PDF, 156KB) | 2015-11-19 11:58:06 | 156KB | 213 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Stawska | 21-10-2015 11:39:05 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Burmistrz Mirosławca Piotr Pawlik | 21-10-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Stawska | 19-11-2015 11:58:06 |