Mirosławiec: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Mirosławca Górnego
Numer ogłoszenia: 46389 - 2016; data zamieszczenia: 26.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec , ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Mirosławca Górnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n.: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Mirosławca Górnego.
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 12.05.2016r. do godziny 10:00. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem XV, pkt 15.3. SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV, pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ); 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. (Ww. dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego lub robót zamiennych, które będą miały istotny wpływ na przedłużenie terminu zakończenia zadania, 2) wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, nastąpi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, 3) wystąpią szczególne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią przewidzianą w dokumentacji projektowej i warunkach Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych. Wydłużenie czasu trwania umowy będzie równoważne z czasem trwania ich wstrzymania. Na tę okoliczność kierownik budowy sporządzi wpis do dziennika budowy, który potwierdzi przedstawiciel Zamawiającego; 4) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji tj.: wystąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów czy elementów instalacji podziemnej i będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy. 2. Zmiana skutkująca zmniejszeniem wynagrodzenia może nastąpić: 1) w związku ze zmianą sposobu przeprowadzenia robót, ograniczeniem zakresu robót lub wprowadzeniem robót zamiennych o niższej wartości nie przewidziane w dokumentacji projektowej, STWiORE, SIWZ i ofercie cenowej. Wykonawca wykona wycenę robót wynikających ze zmiany sposobu przeprowadzenia robót oraz robót zamiennych w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu nośników cenotwórczych aktualnych na dzień sporządzenia kosztorysu; 2) gdy ulegnie zmianie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane. 3. Przewiduje się zmianę polegającą na zmianie sposobu spełnienia świadczenia w tym: 1) zmiany technologiczne, w szczególności jeżeli nastąpi(ą): a) konieczność zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; b) konieczność zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c) konieczność zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych z uwagi na czasową lub całkowitą niedostępność materiałów lub technologii (np. zaprzestania produkcji); 2) zmiany wskazane w lit. c) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększeniom z tego powodu kosztom. Każda ze wskazanych w lit. a) do c) zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych w pkt 21.4. 3) zmiany zastosowanych materiałów w stosunku do treści oferty Wykonawcy pod warunkiem wykazania ich równoważności. Niniejsza zmiana nie może spowodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zmiana polegająca na wprowadzeniu robót zamiennych, których wartość nie zmienia wynagrodzenia umownego, nastąpi na zasadach wskazanych w pkt 3. 5. Zmiana osób sprawujących funkcję kierownika budowy lub robót, ujętych w wykazie zawartym w ofercie, w trakcie budowy może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy. Nowa proponowana osoba musi spełniać wymagania opisane w SIWZ. Powyższa zmiana wymaga zgody Zamawiającego i aneksu do umowy. 6. Podstawą wprowadzenia zmian wskazanych w punktach 1-3 jest protokół konieczności zatwierdzony przez Zamawiającego i Wykonawcę i zawarty aneks do umowy. 7. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składają pisemny wniosek do drugiej Strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, o których mowa w art. 145 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164). W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy. 9. Wszystkie okoliczności wymienione w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiego zgody
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.miroslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec (Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Mirosławiec: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Mirosławca Górnego
Numer ogłoszenia: 107273 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46389 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Mirosławca Górnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n.: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Mirosławca Górnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 589811,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Ogłoszenie do pobrania | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie BIP.pdf (PDF, 211KB) | 2016-04-26 09:54:23 | 211KB | 188 razy | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |||||
1 | SIWZ.pdf (PDF, 414KB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 09:54:48 | 414KB | 135 razy | |
2 | Zalacznik nr 1 do SIWZ oferta cenowa.doc (DOC, 50KB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 09:55:08 | 50KB | 101 razy | |
3 | Zalacznik nr 2 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 22.doc (DOC, 35.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 09:55:28 | 35.KB | 105 razy | |
4 | Zalacznik nr 3 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 24.doc (DOC, 32.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 09:55:39 | 32.KB | 89 razy | |
5 | Zalacznik nr 4 do SIWZ - oswiadczenie o grupie kapitalowej.doc (DOC, 44.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 09:55:53 | 44.KB | 95 razy | |
6 | Zalacznik nr 5 do SIWZ - wykaz najwazniejszych robot.doc (DOC, 37KB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 09:56:06 | 37KB | 105 razy | |
7 | Zalacznik nr 6 do SIWZ - wykaz osob, ktore beda uczestniczyc w wykonywaniu zamowienia.doc (DOC, 35KB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 09:56:29 | 35KB | 101 razy | |
8 | Zalacznik nr 6a do SIWZ - oswiadczenie o posiadaniu uprawnien.doc (DOC, 38KB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 09:56:42 | 38KB | 103 razy | |
9 | Zalacznik nr 7 do SIWZ - wzor zobowiazania podmiotu trzeciego.doc (DOC, 40KB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 09:57:11 | 40KB | 102 razy | |
10 | Zalacznik nr 8 do SIWZ - wzor umowy.pdf (PDF, 310KB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 09:57:30 | 310KB | 107 razy | |
11 | Zalacznik nr 1 do umowy.pdf (PDF, 123KB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 09:57:54 | 123KB | 94 razy | |
12 | Zalacznik nr 9 do SIWZ - Projekt budowlany.zip (ZIP, 4.8MB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 09:58:43 | 4.8MB | 112 razy | |
13 | Zalacznik nr 10 do SIWZ - aneks do projektu budowlanego.zip (ZIP, 12.MB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 09:59:55 | 12.MB | 127 razy | |
14 | Zalacznik nr 11 do SIWZ - STWiORE.pdf (PDF, 3.8MB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 10:00:52 | 3.8MB | 147 razy | |
15 | Zalacznik nr 12 do SIWZ - przedmiar robot.pdf (PDF, 36.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2016-04-26 10:01:09 | 36.KB | 161 razy | |
Wynik postępowania | |||||
1 | Zawiadomienie BIP.pdf (PDF, 161KB) | 2016-06-01 09:30:07 | 161KB | 136 razy | |
2 | Zawiadomienie o wyborze scan.pdf (PDF, 473KB) | 2016-06-01 09:31:50 | 473KB | 165 razy | |
Udzielenie zamówienia | |||||
1 | Ogloszenie o udzieleniu zamowienia.pdf (PDF, 157KB) | 2016-06-28 11:56:24 | 157KB | 102 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Stawska | 26-04-2016 09:54:23 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Burmistrz Mirosławca Piotr Pawlik | 26-04-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Stawska | 28-06-2016 11:56:24 |