Mirosławiec: Dostawa energii elektrycznej.
Numer ogłoszenia: 19539 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina i Miasto Mirosławiec , ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Dostawa energii elektrycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zamawiającego w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2012 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz oferty 2. wypełniony formularz cenowy 3. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 4. podpisane oświadczenie o nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcom 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę lub Notariusza winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.bip.miroslawiec.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78 – 650 Mirosławiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:06.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78 – 650 Mirosławiec.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Mirosławiec: Dostawa energii elektrycznej.
Numer ogłoszenia: 45289 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19539 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zamawiającego w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2012 r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 255577,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 267829,79
Oferta z najniższą ceną: 267829,79 / Oferta z najwyższą ceną: 277333,76
Waluta: PLN.
Ogłoszenie do pobrania | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_BIP.doc (DOC, 54KB) | 2012-01-23 14:28:02 | 54KB | 265 razy | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |||||
1 | SIWZ.doc (DOC, 104KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-01-23 14:28:02 | 104KB | 146 razy | |
2 | Zalacznik_nr_3_do_SIWZ.doc (DOC, 27KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-01-23 14:28:59 | 27KB | 132 razy | |
3 | Zalacznik_nr_6_do_SIWZ.doc (DOC, 80KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-01-23 14:29:42 | 80KB | 140 razy | |
4 | Zalacznik_nr_7_do_SIWZ.doc (DOC, 26KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-01-23 14:29:54 | 26KB | 135 razy | |
5 | Zalacznik_nr_1_do_SIWZ.doc (DOC, 214KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-01-23 14:28:17 | 214KB | 138 razy | |
6 | Zalacznik_nr_4_do_SIWZ.doc (DOC, 27.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-01-23 14:29:17 | 27.KB | 136 razy | |
7 | Zalacznik_nr_2_do_SIWZ.doc (DOC, 36KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-01-23 14:28:48 | 36KB | 135 razy | |
8 | Zalacznik_nr_5_do_SIWZ.doc (DOC, 25KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-01-23 14:29:27 | 25KB | 133 razy | |
9 | Zalacznik_nr_1_do_Umowy_Sprzedazy.doc (DOC, 179KB) Po terminie otwarcia ofert | 2012-01-23 14:28:33 | 179KB | 135 razy | |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | |||||
1 | Zalacznik_nr_9_zmieniony.doc (DOC, 30KB) | 2012-01-26 10:06:38 | 30KB | 241 razy | |
2 | Zmiana_SIWZ.pdf (PDF, 766KB) | 2012-01-26 10:06:00 | 766KB | 240 razy | |
3 | Pytanie_nr_1.pdf (PDF, 2.3MB) | 2012-02-02 11:54:04 | 2.3MB | 279 razy | |
4 | Zalacznik_nr_8_zmieniony.doc (DOC, 80KB) | 2012-01-26 10:06:24 | 80KB | 239 razy | |
5 | Zalacznik_nr_10_zmieniony.doc (DOC, 36KB) | 2012-01-26 10:06:52 | 36KB | 246 razy | |
6 | Zmiana_SIWZ_1.pdf (PDF, 271KB) | 2012-02-02 11:52:36 | 271KB | 254 razy | |
7 | Pytanie_nr_2.pdf (PDF, 343KB) | 2012-02-02 14:08:59 | 343KB | 249 razy | |
8 | zalacznik_nr_1_do_Umowy_Sprzedazy_zmieniony.doc (DOC, 137KB) | 2012-02-02 11:53:14 | 137KB | 279 razy | |
9 | Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_zmieniony.doc (DOC, 163KB) | 2012-02-02 11:53:01 | 163KB | 262 razy | |
Wynik postępowania | |||||
1 | Zawiadomienie_BIP.pdf (PDF, 607KB) | 2012-02-15 08:14:53 | 607KB | 248 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Stawska | 23-01-2012 14:28:02 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Stawska | 23-01-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Stawska | 27-02-2012 09:10:03 |