Mirosławiec: Zagospodarowanie plaży nad jeziorem w Łowiczu Wałeckim
Numer ogłoszenia: 117341 – 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec , ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie plaży nad jeziorem w Łowiczu Wałeckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie: a) oznakowania i zabezpieczenia terenu robót przed rozpoczęciem prac, b) wykonanie robót ziemnych - ukształtowanie terenu, wymiana gruntu, c) wykonanie pomostu o konstrukcji drewnianej wraz z osprzętem o szarości 2,30m, o długości całkowitej 24,80m, d) wykonanie zagospodarowania terenu tj. wykonanie boiska do piłki siatkowej wraz z osprzętem o powierzchni 220,00m2, e) dostawa i montaż elementów zagospodarowania terenu plaży tj. grill (szt. 1), ławki (szt. 3), stoły z ławkami (szt. 4), kosze na śmieci (szt. 5), stojak na rowery (szt. 1), tablica informacyjna (szt. 1), wiata rekreacyjna (szt. 1), f) wykonanie utwardzenia terenu, tj. drogi dojazdowej i parkingu (5 miejsc parkingowych) z otoczaków z domieszką pospółki, g) wykonanie piaszczystej nawierzchni plaży o powierzchni 277,00m2; h) wykonanie miejsca na ognisko, i) wykonanie nawierzchni zielonych, j) dokonać bieżącą pielęgnację istniejącego drzewostanu, k) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, l) uporządkowanie terenu robót, m) zgłoszenie zakończenia robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem XV, pkt 15.3. SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV, pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ); oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 1. Zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych); d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; e) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy; f) wystąpienia robót zamiennych, przez które rozumie się roboty, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia, wprowadzające tylko zmiany ulepszające, usprawniające proces budowlany, rozwiązanie zamienne w zakresie rodzaju zastosowanych materiałów w technologii wykonywanych robót. II. Zmiany osobowe - zmianę osób przewidzianych do realizacji umowy pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje nie mniejsze niż osoby wskazane w SIWZ. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji gdy osoba przewidziana do realizacji umowy nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków, lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. III. Pozostałe zmiany a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT. jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. c) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji, tj.: wystąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów czy elementów instalacji podziemnej i będzie to miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; d) wystąpią szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią przewidzianą w dokumentacji projektowej i warunkach Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. W takim przypadku zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. Warunkiem dokonywania zmian, o których mowa w pkt 21.3. jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego między innymi: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) opis wpływu zmiany na termin wykonania Umowy. Dokonanie zmian, o których mowa powyżej wymaga podpisania aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.miroslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec (Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie zadania planuje się ze środków Unii Europejskiej: Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Mirosławiec: Zagospodarowanie plaży nad jeziorem w Łowiczu Wałeckim
Numer ogłoszenia: 321720 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:tak, numer ogłoszenia w BZP: 117341 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zagospodarowanie plaży nad jeziorem w Łowiczu Wałeckim.
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie: a) oznakowania i zabezpieczenia terenu robót przed rozpoczęciem prac, b) wykonanie robót ziemnych - ukształtowanie terenu, wymiana gruntu, c) wykonanie pomostu o konstrukcji drewnianej wraz z osprzętem o szarości 2,30m, o długości całkowitej 24,80m, d) wykonanie zagospodarowania terenu tj. wykonanie boiska do piłki siatkowej wraz z osprzętem o powierzchni 220,00m2, e) dostawa i montaż elementów zagospodarowania terenu plaży tj. grill (szt. 1), ławki (szt. 3), stoły z ławkami (szt. 4), kosze na śmieci (szt. 5), stojak na rowery (szt. 1), tablica informacyjna (szt. 1), wiata rekreacyjna (szt. 1), f) wykonanie utwardzenia terenu, tj. drogi dojazdowej i parkingu (5 miejsc parkingowych) z otoczaków z domieszką pospółki, g) wykonanie piaszczystej nawierzchni plaży o powierzchni 277,00m2; h) wykonanie miejsca na ognisko, i) wykonanie nawierzchni zielonych, j) dokonać bieżącą pielęgnację istniejącego drzewostanu, k) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, l) uporządkowanie terenu robót, m) zgłoszenie zakończenia robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.00.00.00-7, 45.11.27.20-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:31.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 192712,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Ogłoszenie do pobrania | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | Ogłoszenie BIP.doc (DOC, 69KB) | 2013-06-19 12:20:20 | 69KB | 335 razy | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |||||
1 | SIWZ.pdf (PDF, 4.5MB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-19 12:20:20 | 4.5MB | 159 razy | |
2 | Zalacznik nr 1 do SIWZ oferta cenowa.doc (DOC, 43.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-19 12:20:36 | 43.KB | 120 razy | |
3 | Zalacznik nr 2 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 22.doc (DOC, 30KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-19 12:21:46 | 30KB | 121 razy | |
4 | Zalacznik nr 3 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 24.doc (DOC, 27.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-19 12:22:02 | 27.KB | 121 razy | |
5 | Zalacznik nr 4 do SIWZ - oswiadczenie o grupie kapitalowej.doc (DOC, 43.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-19 12:22:21 | 43.KB | 125 razy | |
6 | Zalacznik nr 5 do SIWZ - Wykaz najwazniejszych robot.doc (DOC, 35.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-19 12:22:37 | 35.KB | 121 razy | |
7 | Zalacznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osob, ktore beda uczestniczyc w wykonywaniu zamowienia.doc (DOC, 34.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-19 12:22:55 | 34.KB | 115 razy | |
8 | Zalacznik nr 6a do SIWZ - Oswiadczenie o posiadaniu uprawnien.doc (DOC, 33.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-19 12:23:37 | 33.KB | 118 razy | |
9 | Zalacznik nr 7 do SIWZ - projekt umowy.pdf (PDF, 1.2MB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-19 12:27:51 | 1.2MB | 136 razy | |
10 | Zalacznik nr 8 do SIWZ - Projekt techniczny.7z (7Z, 12.MB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-19 12:35:22 | 12.MB | 141 razy | |
11 | Zalacznik nr 9 do SIWZ - Nieistotne zmiany w projekcie.pdf (PDF, 161KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-19 12:36:13 | 161KB | 144 razy | |
12 | Zalacznik nr 10 do SIWZ - STWiOR.pdf (PDF, 2.4MB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-19 12:37:05 | 2.4MB | 157 razy | |
13 | Zalacznik nr 11 do SIWZ - Przedmiar robot.pdf (PDF, 123KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-19 12:37:28 | 123KB | 198 razy | |
Wynik postępowania | |||||
1 | Zawiadomienie BIP.pdf (PDF, 272KB) | 2013-07-23 10:54:07 | 272KB | 330 razy | |
Udzielenie zamówienia | |||||
1 | Ogłoszenie o udzieleniu zamowienia.doc (DOC, 50.KB) | 2013-08-09 08:01:53 | 50.KB | 321 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Stawska | 19-06-2013 12:20:20 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Stawska | 19-06-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Stawska | 09-08-2013 08:02:25 |