Mirosławiec: Zakup samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 108755 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec , ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy i Miasta Mirosławiec, w ramach projektu współfinansowanego ze środków PFRON Program wyrównania różnic między regionami II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem XV, pkt 15.3. SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV, pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ); oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT; zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego; rozszerzenie zakresu Podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego; z zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) siły wyższej; na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.miroslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec (Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu p.n.: Program wyrównywania różnic między regionami II współfinansowanego przez PFRON w ramach obszaru D programu: Zakup samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Mirosławiec: Zakup samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 118777 – 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 108755 - 2013 data 12.06.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, fax. 067 2595042.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Mirosławiec: Zakup samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 118777 – 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy:Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu:108755 - 2013 data 12.06.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, fax. 067 2595042.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Mirosławiec: Zakup samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 288336 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:tak, numer ogłoszenia w BZP: 108755 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zakup samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminy i Miasta Mirosławiec w ramach projektu współfinansowanego ze środków PFRON Program wyrównania różnić między regionami II..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):34.11.40.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 97561,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Ogłoszenie do pobrania | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie BIP.doc (DOC, 70KB) | 2013-06-12 11:48:30 | 70KB | 289 razy | |
2 | Ogloszenie o zmianie ogloszenia BIP.doc (DOC, 54KB) | 2013-06-20 12:17:17 | 54KB | 328 razy | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |||||
1 | SIWZ.pdf (PDF, 3.6MB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-12 11:48:30 | 3.6MB | 152 razy | |
2 | Zalacznik nr 1 do SIWZ - oferta cenowa.doc (DOC, 85KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-12 11:48:53 | 85KB | 120 razy | |
3 | Zalacznik nr 2 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 22.doc (DOC, 31KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-12 11:49:09 | 31KB | 109 razy | |
4 | Zalacznik nr 3 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 24.doc (DOC, 27.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-12 11:49:25 | 27.KB | 112 razy | |
5 | Zalacznik nr 4 do SIWZ - oswiadczenie o grupie kapitalowej.doc (DOC, 43.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-12 11:49:42 | 43.KB | 111 razy | |
6 | Zalacznik nr 5 do SIWZ - Wykaz glownych dostaw.doc (DOC, 35.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-12 11:49:59 | 35.KB | 117 razy | |
7 | Zalacznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy.pdf (PDF, 1.2MB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-12 11:50:30 | 1.2MB | 119 razy | |
8 | Zalacznik nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamowienia.pdf (PDF, 515KB) Po terminie otwarcia ofert | 2013-06-12 11:50:52 | 515KB | 169 razy | |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | |||||
1 | Odpowiedz 1.pdf (PDF, 168KB) | 2013-06-19 12:39:14 | 168KB | 427 razy | |
2 | Odpowiedz 2.pdf (PDF, 200KB) | 2013-06-20 08:20:54 | 200KB | 402 razy | |
3 | Odpowiedz 3.pdf (PDF, 176KB) | 2013-06-20 12:17:17 | 176KB | 443 razy | |
4 | Zmiana SIWZ - 1.pdf (PDF, 201KB) | 2013-06-20 12:17:54 | 201KB | 407 razy | |
5 | ZMIENIONY zalacznik nr 1 do SIWZ - oferta cenowa.doc (DOC, 84.KB) | 2013-06-20 12:18:13 | 84.KB | 342 razy | |
6 | Zmieniony zalacznik nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamowienia.pdf (PDF, 545KB) | 2013-06-20 12:18:40 | 545KB | 410 razy | |
Wynik postępowania | |||||
1 | Zawiadomienie BIP.pdf (PDF, 275KB) | 2013-07-05 13:24:36 | 275KB | 329 razy | |
Udzielenie zamówienia | |||||
1 | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia BIP.doc (DOC, 52.KB) | 2013-07-23 14:21:31 | 52.KB | 322 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Stawska | 12-06-2013 11:48:30 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Stawska | 12-06-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Stawska | 23-07-2013 14:21:31 |