Mirosławiec: „Letnio - zimowe utrzymanie ulic, chodników, dróg, placów, parkingów, schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec”
Numer ogłoszenia: 141661 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec , ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, faks 067 2595042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnio – zimowe utrzymanie ulic, chodników, dróg, placów, parkingów, schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: letnio - zimowego utrzymania ulic, chodników, dróg, placów, parkingów schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec, będących w administracji Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach do SIWZ.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.10.00-2, 90.51.32.00-8, 90.61.00.00-6, 90.61.20.00-0, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w terminie do dnia 06.10.2015r. do godziny 12:00. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem XV, pkt 15.3. SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) kalkulacja cenowa zgodnie z Rozdziałem XVIII, pkt 18.2 SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 3) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV, pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ); 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. (Ww. dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, oraz określa warunki tej zmiany w następującym zakresie: a) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy jeśli będzie to podyktowane faktycznymi potrzebami wykonania zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie wskazane w umowie zostanie proporcjonalnie zmniejszone przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kalkulacji cenowej Wykonawcy; b) w przypadku zaistnienia interesu publicznego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); d) dokonywanie zmian pomiędzy krotnościami/ilościami w pozycjach określonych w kalkulacji cenowej zamówienia, podyktowanych warunkami pogodowymi lub rzeczywistymi potrzebami wykonania przedmiotu zamówienia, do wysokości wynagrodzenia umownego i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kalkulacji. Wszystkie powyższe postanowienia, opisane w punkcie 21.2. stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażania takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.): a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.miroslawiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 - 650 Mirosławiec (Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Mirosławiec: „Letnio - zimowe utrzymanie ulic, chodników, dróg, placów, parkingów, schodów oraz przystanków autobusowych i zatok wraz z opróżnianiem koszy na terenie gminy i miasta Mirosławiec”
Numer ogłoszenia: 144951 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 141661 - 2015 data 28.09.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, fax. 067 2595042.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | |||||
---|---|---|---|---|---|
1 | SIWZ.pdf (PDF, 470KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:28:24 | 470KB | 229 razy | |
2 | Zalacznik nr 1 do SIWZ - oferta cenowa.doc (DOC, 53.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:28:38 | 53.KB | 184 razy | |
3 | Zalacznik nr 1a do SIWZ - kalkulacja cenowa.doc (DOC, 126KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:28:48 | 126KB | 174 razy | |
4 | Zalacznik nr 2 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 22.doc (DOC, 35KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:28:57 | 35KB | 183 razy | |
5 | Zalacznik nr 3 do SIWZ - oswiadczenie zgodne z art. 24.doc (DOC, 32KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:29:06 | 32KB | 179 razy | |
6 | Zalacznik nr 4 do SIWZ - oswiadczenie o grupie kapitalowej.doc (DOC, 44.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:29:15 | 44.KB | 181 razy | |
7 | Zalacznik nr 5 do SIWZ - wykaz glownych uslug.doc (DOC, 36KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:29:26 | 36KB | 174 razy | |
8 | Zalacznik nr 6 do SIWZ - wykaz narzedzi.doc (DOC, 39.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:29:37 | 39.KB | 174 razy | |
9 | Zalacznik nr 7 do SIWZ - wzor zobowiazania do oddania zasobow potencjalu podmiotu trzeciego.doc (DOC, 40.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:29:47 | 40.KB | 182 razy | |
10 | Zalacznik nr 8 do SIWZ - projekt umowy.pdf (PDF, 266KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:30:00 | 266KB | 190 razy | |
11 | Zalacznik nr 9 do SIWZ - opis przedmiotu zamowienia.pdf (PDF, 143KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:30:12 | 143KB | 215 razy | |
12 | Zalacznik nr 10 do SIWZ - zestawienie ulic, drog, chodnikow w letnim utrzymaniu.xls (XLS, 61.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:30:31 | 61.KB | 187 razy | |
13 | Zalacznik nr 11 do SIWZ - zestawienie ulic, drog, chodnikow w zimowym utrzymaniu.xls (XLS, 86KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:30:43 | 86KB | 192 razy | |
14 | Zalacznik nr 12 do SIWZ - wykaz koszy wraz ze wskazaniem ich lokalizacji na terenie gminy i miasta Mirosławiec.rar (RAR, 14.MB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:32:07 | 14.MB | 178 razy | |
15 | Zalacznik nr 13 do SIWZ - wykaz przystankow autobusowych i zatok na terenie gminy i miasta Miroslawiec.docx (DOCX, 18.KB) Po terminie otwarcia ofert | 2015-09-28 18:32:23 | 18.KB | 191 razy | |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | |||||
1 | Zmiana SIWZ I.pdf (PDF, 226KB) | 2015-10-02 13:46:42 | 226KB | 289 razy | |
2 | Zmiana SIWZ II.pdf (PDF, 279KB) | 2015-10-05 14:58:01 | 279KB | 308 razy | |
3 | Zmiana nr 1 - Zalacznik nr 1a do SIWZ - kalkulacja cenowa.doc (DOC, 115KB) | 2015-10-05 15:02:20 | 115KB | 268 razy | |
4 | Zmiana nr 1 - Zalacznik nr 13 do SIWZ - wykaz przystankow autobusowych i zatok na terenie gminy i miasta Miroslawiec.doc (DOC, 42.KB) | 2015-10-05 15:02:38 | 42.KB | 270 razy | |
5 | Zmiana nr 1 -Zalacznik nr 10 do SIWZ - zestawienie ulic, drog, chodnikow w letnim utrzymaniu.xls (XLS, 63KB) | 2015-10-05 15:02:57 | 63KB | 264 razy | |
6 | Zmiana nr 1 -Zalacznik nr 11 do SIWZ - zestawienie ulic, drog, chodnikow w zimowym utrzymaniu.xls (XLS, 88.KB) | 2015-10-05 15:03:15 | 88.KB | 270 razy | |
7 | Zmiana nr 1 - Zalacznik nr 12 - wykaz koszy wraz ze wskazaniem ich lokalizacji na terenie gminy i miasta Mirosławiec.zip (ZIP, 4.3MB) | 2015-10-05 15:19:29 | 4.3MB | 276 razy | |
8 | Zmiana SIWZ III.pdf (PDF, 242KB) | 2015-10-08 09:58:55 | 242KB | 173 razy | |
9 | Zmiana nr 2 - Zalacznik nr 1a do SIWZ - kalkulacja cenowa.doc (DOC, 115KB) | 2015-10-08 09:59:13 | 115KB | 146 razy | |
Wynik postępowania | |||||
1 | Uniewaznienie postepowania o udzielenie zamowienia publicznego BIP.pdf (PDF, 149KB) | 2015-10-15 15:06:15 | 149KB | 253 razy |
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Stawska | 28-09-2015 18:28:24 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Stawska | 28-09-2015 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Stawska | 15-10-2015 15:06:15 |